Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom heb ik geen netwerkverbinding in Australië?

  • 8 januari 2024
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Geen provider toegestaan in Australië. 

Mobiel uit en aangezet een paar keer. 

Roaming staat aan bellen in het buitenland staat aan. 

Enig idee waarom ik geen verbinding kan maken?

Hoor het graag 

Beste antwoord door Amy

Hoi @Isabelle_f,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt. ik heb zojuist even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat de opties voor in het buitenland uitstaan op je simkaart. Dit kan je inschakelen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Internet en bellen. Ik ga ervanuit dat het hierna weer moet werken! 

Let er wel op dat Australië buiten zone 1 valt en je dus meer betaald voor bellen, sms'en en internet. De tarieven kan je hier terugvinden. 

Ik hoor graag of het hiermee lukt 😊.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • antwoord
  • 8 januari 2024

Hoi @Isabelle_f,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt. ik heb zojuist even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat de opties voor in het buitenland uitstaan op je simkaart. Dit kan je inschakelen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Internet en bellen. Ik ga ervanuit dat het hierna weer moet werken! 

Let er wel op dat Australië buiten zone 1 valt en je dus meer betaald voor bellen, sms'en en internet. De tarieven kan je hier terugvinden. 

Ik hoor graag of het hiermee lukt 😊.

Groetjes,
Amy