Sinds mijn abonnement bij T-mobile is overgenomen door Simyo ontvang ik geen emails meer op mijn Samsung Galaxy J5. Hij geeft bij het toevoegen van de account steeds aan dat de verificatie mislukt. Hoe los ik dit op?
Bladzijde 1 / 1
Hoi OlgaS,
Simyo heeft een speciale hulppagina hiervoor: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/instellingen-voor-e-mail-150
Kom je er niet uit schroom dan niet om hier verder hulp te vragen.
Wel vreemd dat je niet kun ontvangen, de popservers veranderen niet, het verzenden moet soms wel anders ingesteld worden.
Staat jouw toestel er niet bij, kies dan voor een andere Samsung Galaxy!
Simyo heeft een speciale hulppagina hiervoor: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/instellingen-voor-e-mail-150
Kom je er niet uit schroom dan niet om hier verder hulp te vragen.
Wel vreemd dat je niet kun ontvangen, de popservers veranderen niet, het verzenden moet soms wel anders ingesteld worden.
Staat jouw toestel er niet bij, kies dan voor een andere Samsung Galaxy!
Het is gelukt!! Bedankt!!
Graag gedaan, fijn dat het gelukt is!
Hoi OlgaS,
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat vervelend dat je de e-mails niet kon ontvangen! Gelukkig hebben wij onze Forum expert die wel weet hoe hij een varkentje moet wassen! Ik zie namelijk dat hij je goed heeft verwezen naar onze pagina voor het instellen van de e-mail!
Helemaal goed dat het is gelukt!
Dankjewel, Franswon! Je bent een topper.
Groetjes,
Ilias
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat vervelend dat je de e-mails niet kon ontvangen! Gelukkig hebben wij onze Forum expert die wel weet hoe hij een varkentje moet wassen! Ik zie namelijk dat hij je goed heeft verwezen naar onze pagina voor het instellen van de e-mail!
Helemaal goed dat het is gelukt!
Dankjewel, Franswon! Je bent een topper.
Groetjes,
Ilias
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.