Skip to main content
antwoord

Waarom kan ik geen e-mails ontvangen sinds ik over ben gegaan naar Simyo?

  • August 8, 2016
  • 4 reacties
  • 321 Bekeken

Sinds mijn abonnement bij T-mobile is overgenomen door Simyo ontvang ik geen emails meer op mijn Samsung Galaxy J5. Hij geeft bij het toevoegen van de account steeds aan dat de verificatie mislukt. Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door franswon

Hoi OlgaS,

Simyo heeft een speciale hulppagina hiervoor: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/instellingen-voor-e-mail-150

Kom je er niet uit schroom dan niet om hier verder hulp te vragen.

Wel vreemd dat je niet kun ontvangen, de popservers veranderen niet, het verzenden moet soms wel anders ingesteld worden.

Staat jouw toestel er niet bij, kies dan voor een andere Samsung Galaxy!

4 reacties

franswon
Forum|alt.badge.img+9
  • Erelid
  • antwoord
  • August 8, 2016
Hoi OlgaS,

Simyo heeft een speciale hulppagina hiervoor: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/instellingen-voor-e-mail-150

Kom je er niet uit schroom dan niet om hier verder hulp te vragen.

Wel vreemd dat je niet kun ontvangen, de popservers veranderen niet, het verzenden moet soms wel anders ingesteld worden.

Staat jouw toestel er niet bij, kies dan voor een andere Samsung Galaxy!

  • auteur
  • Beginner
  • August 8, 2016
Het is gelukt!! Bedankt!!

franswon
Forum|alt.badge.img+9
  • Erelid
  • August 8, 2016
Graag gedaan, fijn dat het gelukt is!

Ilias
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-moderator
  • August 9, 2016
Hoi OlgaS,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je de e-mails niet kon ontvangen! Gelukkig hebben wij onze Forum expert die wel weet hoe hij een varkentje moet wassen! Ik zie namelijk dat hij je goed heeft verwezen naar onze pagina voor het instellen van de e-mail!

Helemaal goed dat het is gelukt!

Dankjewel, Franswon! Je bent een topper.

Groetjes,
Ilias