Ik hoor van andere mobiele bellers, dat mijn telefoon niet bereikbaar is, terwijl ik wel kan bellen....heb m'n telefoon al uit en aangezet....weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Gr Gertjan
Beantwoord
Waarom ben ik niet bereikbaar?
Beste antwoord door Caspar
Hoi Gertjanr,
Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je niet bereikbaar bent. Kijk eens of jouw toestel op de niet-storen stand staat. Dit kan je herkennen aan een half maantje aan de bovenkant van je scherm. Je kan de niet-storen stand uit doen in je bedieningspaneel of in je instellingen van je telefoon. Bij Android telefoons vind je de functie in je instellingen onder het kopje geluid en meldingen.
Verder heb ik simkaart gereset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe zelf even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.
Laat je me weten of het heeft geholpen?
Groetjes,
Caspar
Bekijk originele reactieWelkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je niet bereikbaar bent. Kijk eens of jouw toestel op de niet-storen stand staat. Dit kan je herkennen aan een half maantje aan de bovenkant van je scherm. Je kan de niet-storen stand uit doen in je bedieningspaneel of in je instellingen van je telefoon. Bij Android telefoons vind je de functie in je instellingen onder het kopje geluid en meldingen.
Verder heb ik simkaart gereset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe zelf even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.
Laat je me weten of het heeft geholpen?
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.