.

Meelezen app, is dit mogelijk?

  • 30 September 2023
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

Soortgelijke mee gemaakt. Bijv ik zit gisteren thuis te appen met iemand en ik krijg binnen 5 seconden antwoord van iemand anders waar ik niet mee app. Terwijl degene met wie ik app de berichten nog niet eens gelezen heeft. 

Hoe kan dat?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Tweeling1978,

Bedankt voor je bericht en welkom op de Simyo community. Het is voor mij niet helemaal duidelijk wat jouw vraag precies is. Zou je dit misschien verder kunnen toelichten? Dan probeer ik je zo goed mogelijk te helpen. 

Groetjes,
Seren

Badge

Is het mogelijk dat er iemand  vanaf een andere tel mijn berichen kan mee lezen? 

Ik app met een persoon die mijn bericht nog niet gelezen heeft en heel iemand anders die ik wel ken reageert direct op mijn vraag via zijn tel. En ik weet zeker dat ze niet samen waren.

Hoe  kan dat? 

Heb wel iets gelezen over een spy app.

Gr Tweeling1978

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Tweeling1978,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd! Ik ben hier eerlijk gezegd niet bekend mee.. ook ken ik de Spy App niet. Het spijt me dat ik je niet verder kan helpen hiermee. Wellicht dat de andere forumleden hier meer over weten en je vraag kunnen beantwoorden.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 2
Badge +2

Misschien een open deur, maar ik zou die kennis eens vragen hoe hij/ zij dat voor elkaar krijgt?

Reputatie 5
Badge +3

Is het mogelijk dat er iemand  vanaf een andere tel mijn berichen kan mee lezen? 

---

@Tweeling1978 Of het vanaf een andere mobiel kan, weet ik niet. Maar misschien gebeurt het vanaf een pc? Heeft die andere persoon misschien toegang tot een pc waarop jij ooit gewhatsappt hebt?

Reageer