Hi gaat vanaf 1 december de tweede internetbundel in het buitenland optioneel maken, waardoor klanten meer controle krijgen over hun dataverbruik en -kosten.
Dat meldt Hi op zijn website. Eerder werd een tweede databundel direct geactiveerd als de eerste databundel op was.
Vanaf 1 december krijgt de klant bij 50, 70 en 100 procent van het verbruik van je bundel een waarschuwing per sms. Als de databundel op is, kan de gebruiker via sms een tweede bundel starten, per megabyte betalen of internet in het buitenland in zijn geheel blokkeren.
Daarnaast introduceert Hi vanaf 1 december ook een InternetWeekbundel voor gebruik in Europa. Daarmee is er een dag-, week- en maandbundel voor gebruik in Europa beschikbaar.
Een Hi-wereldbundel kun je vooralsnog alleen per dag of maand aanschaffen.
Door: NU.nl/Daniël Verlaan
Kom op Simyo, wat je zus kan moet jij toch ook kunnen!
Bladzijde 1 / 1
Hoi franswon,
Leuk dat je dit met ons deelt 🙂 Ik lees inderdaad dat Hi voor in het buitenland internetbundels aanbiedt. Het is een goede tip dat Simyo internetbundels in het buitenland gaat aanbieden. Dit kan ook handig zijn. Op dit moment is het alleen niet onze prioriteit.
Zoals je vast weet zijn wij met een klein team. We proberen ook klein te blijven want een voordeel hiervan is lekker goedkoop te blijven 😮 Een nadeel van een klein team kan zijn dat we niet alles kunnen doen. Hier is een internetbundel in het buitenland één van. Het is nu te tijdsintensief om dit te bouwen. Een aantal punten waar we tegenwoordig mee bezig zijn is bijvoorbeeld het verbeteren van Mijn Simyo App en Mijn Simyo 😃
Leuk dat je dit met ons deelt 🙂 Ik lees inderdaad dat Hi voor in het buitenland internetbundels aanbiedt. Het is een goede tip dat Simyo internetbundels in het buitenland gaat aanbieden. Dit kan ook handig zijn. Op dit moment is het alleen niet onze prioriteit.
Zoals je vast weet zijn wij met een klein team. We proberen ook klein te blijven want een voordeel hiervan is lekker goedkoop te blijven 😮 Een nadeel van een klein team kan zijn dat we niet alles kunnen doen. Hier is een internetbundel in het buitenland één van. Het is nu te tijdsintensief om dit te bouwen. Een aantal punten waar we tegenwoordig mee bezig zijn is bijvoorbeeld het verbeteren van Mijn Simyo App en Mijn Simyo 😃
Ik sjouw nu steeds met 2 toestellen rond in België (ben net terug met wat Tripel Karmeliet, zeg maar tegen Ernst :)), mijn S4 met Simyo en de Acer met Base prepaid 😞 Ik zou dolblij zijn met een buitenlandbundel.
(ben net terug met wat Tripel Karmeliet, zeg maar tegen Ernst )
Kan niet wachten! :p
Ik denk trouwens dat niemand 'niet blij' zijn met een buitenlandbundel, maar -Naomi geeft al heel goed aan waarom het er nu niet in zit.
Ik heb het probleem met meerdere gebruikers en toestellen, toevallig sinds onze abonnement verlenging, dat als je van Belgie naar Nederland gaat het internet niet automatisch op de Nederlandse 3G overgaat. Dit elke morgen dus elke dag. Erg vervelend! Zowel op IOS 7 als IOS8, op verschillende toestellen geprobeert maar het lukt niet. Voor de nieuwe verlening heeft het altijd gewerkt. Antwoord van Simyo schakelt de telefoon uit en aan! Elke dag opnieuw ........ Waarom werkte het eerst wel en daarna niet meer, is toevallig volgens Symio. Er moet iets veranderd zijn , dit gaat niet automatisch maar een oplossing blijft uit. Helaas. Grtjes Kees
Hallo superk,
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung S4 sinds de uitrol van 4G.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung S4 sinds de uitrol van 4G.
Hoi superk,
Wat je met je iPhone zou kunnen proberen is om te variëren met je internet instellingen. Probeer eens met APN portalmmm.nl zonder gebruikersnaam en wachtwoord en mét gebruikersnaam (KPN) en wachtwoord (gprs).
Als dit niet uit maakt hoef je als nog je telefoon niet helemaal uit en aan te zetten, enkel even op de vliegtuigmodus is voldoende.
De tip over de vliegtuigmodus ken je volgens mij al, want hier bevestig je dat het werkt ;)
Bij een verlenging veranderen we overigens niets aan je aansluiting, dus lijkt het tijdstip toeval.
Wat je met je iPhone zou kunnen proberen is om te variëren met je internet instellingen. Probeer eens met APN portalmmm.nl zonder gebruikersnaam en wachtwoord en mét gebruikersnaam (KPN) en wachtwoord (gprs).
Als dit niet uit maakt hoef je als nog je telefoon niet helemaal uit en aan te zetten, enkel even op de vliegtuigmodus is voldoende.
De tip over de vliegtuigmodus ken je volgens mij al, want hier bevestig je dat het werkt ;)
Bij een verlenging veranderen we overigens niets aan je aansluiting, dus lijkt het tijdstip toeval.
De vligtuigmodus op mijn scooter lijkt me niet handig, dat gaat geld kosten 🙂
De vligtuigmodus op mijn scooter
Heb je geen brevet?
Brevet van onvermogen? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.