.

Beantwoord

Waarom is mijn aansluiting om administratieve redenen geblokkeerd?

  • 7 August 2016
  • 6 reacties
  • 454 Bekeken

Badge
Sinds gisteren krijg ik de volgende boodschap wanneer ik probeer te bellen : Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld... Ik zie geen bijzonder verbruik en ook facturen zijn betaald. Ervaar dit als erg vervelend. Hoe is dit op te lossen ? Gr. Miranda
icon

Beste antwoord door Ilias 8 August 2016, 09:38

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi MirandaH,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat enorm vervelend dat je niet kunt bellen! Ik heb meteen je aansluiting erbij gepakt.

Volgens mijn systeem is er geen reden om een dergelijke melding te ontvangen. Derhalve heb ik een reset uitgevoerd op de instellingen van de simkaart om dit te verhelpen. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer inschakelen. Ik verwacht dat het probleem dan weer is verholpen.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias
Beste Ilias,
Bij ons hetzelfde probleem sinds gisteren om administratieve redenen.... Na kwartier opnieuw opstarten werkt niet. Wat nu? irene
Beste Ilias,
Bij ons hetzelfde probleem sinds gisteren om administratieve redenen.... Na kwartier opnieuw opstarten werkt niet. Wat nu? irene


Hij heeft volgens mij jullie simkaart ook niet voorzien van een reset.. 😉
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Irene.heikens,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je was afgesloten vanwege administratieve redenen. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je gewoon weer gebruik kunt maken van je aansluiting. Klopt dat?

@Raytje bedankt voor het meedenken ;)

Groetjes,
Caspar
Ook hier is eens mn aansluiting afgesloten? Ik heb voldoende bel te goed dus k zou gewoon moeten bellen. ..
Tevens accepteerde dd simyo app mn w8w niet meer terwijl ik via de brosser wel gewoon kan inloggen...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Edenkers,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt bellen/sms'en/internetten! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat alles gewoon goed staat. Je zou dus prima bereikbaar moeten zijn en ook moeten kunnen bellen. Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je simkaart. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk werkt alles dan weer naar behoren!

Als dat niet werkt, wil ik je vragen om je simkaart tijdelijk in een andere telefoon te plaatsen en vice versa. Verandert dit iets in de situatie? Met die informatie kunnen we gerichter een oplossing vinden.

Wat je wachtwoord betreft: als je op een computer wel kunt inloggen, dan is er niets mis met het wachtwoord, gelukkig! Weet je zeker dat je het wachtwoord correct intypt? Ook kun je de app verwijderen en opnieuw downloaden. Werkt het daarna wel?

Groetjes,
Jihane

Reageer