.

Beantwoord

Om administratieve redenen buiten gebruik

  • 7 October 2012
  • 1 reactie
  • 283 Bekeken

Hallo, 
afgelopen week heb ik min simyo simkaart ontvangen. Ik heb die geactiveerd en deed het prima tot 2 dagen erna, sindsdien kan ik niet gebeld worden en niet bellen of internetten. Ik krijg dan te horen om administratieve redenen buiten gebruik. Hoe los ik dit op? Want als ik de klantenservice bel is de wachtrij lang en moet ik op een latere tijdstip bellen. Dit heb ik 3 dagen geprobeerd en krijg dat steeds weer te horen. Ook heb ik mijn telefoon vaak opnieuw gestart en dat hielp ook niet. 
icon

Beste antwoord door Alex 9 October 2012, 16:02

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi linedaan,

Je aansluiting is weer geactiveerd. Door een fout in ons systeem is je verbruik tot 9/10/12 buiten de bundel berekend. Hierdoor leek er sprake te zijn van hoogverbruik. Dit was echter niet het geval. De onterecht berekende verbruikskosten worden uiteraard niet in rekening gebracht. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer