.

Vraag

Klacht ivm facturen

  • 31 October 2012
  • 3 reacties
  • 628 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Beste klantenservice,

Zouden jullie mijn klachten zo snel mogelijk willen behandelen? Ik heb vandaag een brief van een incasso bureau ontvangen, terwijl ik niet eens reactie krijg op mijn klachten. De kosten van de administratie, en incasso, ben ik niet verantwoordelijk voor. Het is jullie zorgplicht om binnen het redelijke termijn van 2-3 dagen te reageren. Mocht ik morgen vooralsnog geen reactie hebben ontvangen, ga ik over tot het nemen van rechtsmaatregelen, waarvan de kosten op u verhaald worden.

Hoogachtend,
Martijn

3 reacties

betreft: onjuiste facturering

klantnummer: 929269

Ik heb HERHAALDELIJK Simyo via nummer 1200 proberen te bereiken, doch met geen mogelijkheid lukt het mij contact met jullie te krijgen!

Ik heb een klacht over onjuiste factureringen:

a. Factuurnummer 22975489 dd. 20-09-2012, er wordt een bedrag voor ‘Simyo geregeld’ in rekening gebracht van 9,99 eur, terwijl het 6,99 eur moet zijn, gezien jullie mail van 23 juli 2012 waarin staat dat de actieprijzen verlengd worden met 1 jaar, dat betekent dus dat per 1 augustus 2012 dezelfde prijzen gelden als daarvoor, nl. 6,99 eur voor ‘Simyo geregeld’. In factuur 22860317, dd. 16-08-2012 wordt over augustus een bedrag van 6,99 eur in rekening gebracht, dat klopt dus.
In genoemde factuur 22975489 dd. 20-09-2012, wordt de korting van 3,00 eur van augustus notabene weer in rekening gebracht (minus 0,10 eur, waar dit op slaat is een volslagen raadsel!) + voor de maand september 2012 ook 3,00 eur teveel, dus jullie rekenen 6,00 eur teveel, nl. een totaal van 12,89 eur.

b. Factuurnummer 23072686, betreft voorschot voor de maand oktober, hier wordt 9,99 eur. in rekening gebracht, ook fout, het moet 6,99 eur. zijn, eveneens volgens eerder genoemde mail van 23 juli 2012 ‘Verlenging actieprijzen’.

Ik heb een klacht over de onbereikbaarheid van Simyo en het totale gebrek van enige communicatie van jullie kant.
Op de onjuiste factuur heb ik via de website gereageerd met een klacht op 29–09-2012, volgens jullie website reageren hierop binnen 3 werkdagen, met een afdoend antwoord neem ik aan.
Op 3-10-2012 wordt door jullie een mail gestuurd, ticketnummer #245211, waarin staat dat de afhandeling 3 werkdagen kan duren..
Op 8-10-2012 wordt weer een mail gestuurd door jullie waarin staat dat het erg druk is en er aan gewerkt wordt.

Op 18-10-2012 wordt door jullie een mail gestuurd met de vraag wat ik vind van jullie dienstverlening, met als tekst wat ik vind van de geboden oplossing.
Aangezien er helemaal GEEN oplossing geboden is, sterker nog, jullie verder helemaal NIETS van jullie hebben laten horen, niet reageren op mijn klachtmail, heb ik als antwoord op jullie mail ‘SLECHT, ik ben ontevreden’ gegeven en aan jullie retour gestuurd.
Helaas, ook op deze mail GEEN antwoord van jullie!

Ondertussen heb ik het bedrag van de factuur 22975489 dd. 20-09-2012 gestorneerd, als jullie blijkbaar niet wensen te reageren, dan wordt er ook niet betaald.
Maar nu het om geld gaat wordt er blijkbaar wel gereageerd, op 23-10-2012 krijg ik een mail van jullie (via buckaroo) met een 1e betalingsherhinnering 22975489, met het verzoek deze binnen 14 dagen te betalen.

Dat ga ik niet doen, éérst zal er van jullie kant een correcte behandeling van de klacht én oplossing moeten komen.
Ik wens geen betalingsherinnering te ontvangen wanneer buiten mijn schuld verkeerde facturen worden gestuurd en er blijkbaar niets aan wordt gedaan om spoedig te reageren naar de klant.

Deze mail is tevens naar de klachtenservice van de OPTA gegaan inzake de slechte behandeling en dito klantenservice van providers.










QUOTE]Beste klantenservice,

Zouden jullie mijn klachten zo snel mogelijk willen behandelen? Ik heb vandaag een brief van een incasso bureau ontvangen, terwijl ik niet eens reactie krijg op mijn klachten. De kosten van de administratie, en incasso, ben ik niet verantwoordelijk voor. Het is jullie zorgplicht om binnen het redelijke termijn van 2-3 dagen te reageren. Mocht ik morgen vooralsnog geen reactie hebben ontvangen, ga ik over tot het nemen van rechtsmaatregelen, waarvan de kosten op u verhaald worden.

Hoogachtend,
Martijn
[/quote]
Badge
Toch best triest dat er totaal geen aandacht wordt gegeven aan bestaande klanten. Goed uitgedacht concept hoor, een telecom provider beginnen, klanten binnenhalen, deze afzetten, en vervolgens aan hun lot over laten.

Ik zal zelf ook contact opnemen met externe organisaties, waaronder OPTA. Bedankt voor jouw verhaal RMHuis, blijkbaar ben ik niet de enige. (Niet dat dit mij verbaast.)
Reputatie 5
Badge +10
betreft: onjuiste facturering

klantnummer: 929269

Ik heb HERHAALDELIJK Simyo via nummer 1200 proberen te bereiken, doch met geen mogelijkheid lukt het mij contact met jullie te krijgen!

Ik heb een klacht over onjuiste factureringen:

a. Factuurnummer 22975489 dd. 20-09-2012, er wordt een bedrag voor ‘Simyo geregeld’ in rekening gebracht van 9,99 eur, terwijl het 6,99 eur moet zijn, gezien jullie mail van 23 juli 2012 waarin staat dat de actieprijzen verlengd worden met 1 jaar, dat betekent dus dat per 1 augustus 2012 dezelfde prijzen gelden als daarvoor, nl. 6,99 eur voor ‘Simyo geregeld’. In factuur 22860317, dd. 16-08-2012 wordt over augustus een bedrag van 6,99 eur in rekening gebracht, dat klopt dus.
In genoemde factuur 22975489 dd. 20-09-2012, wordt de korting van 3,00 eur van augustus notabene weer in rekening gebracht (minus 0,10 eur, waar dit op slaat is een volslagen raadsel!) + voor de maand september 2012 ook 3,00 eur teveel, dus jullie rekenen 6,00 eur teveel, nl. een totaal van 12,89 eur.

b. Factuurnummer 23072686, betreft voorschot voor de maand oktober, hier wordt 9,99 eur. in rekening gebracht, ook fout, het moet 6,99 eur. zijn, eveneens volgens eerder genoemde mail van 23 juli 2012 ‘Verlenging actieprijzen’.

Ik heb een klacht over de onbereikbaarheid van Simyo en het totale gebrek van enige communicatie van jullie kant.
Op de onjuiste factuur heb ik via de website gereageerd met een klacht op 29–09-2012, volgens jullie website reageren hierop binnen 3 werkdagen, met een afdoend antwoord neem ik aan.
Op 3-10-2012 wordt door jullie een mail gestuurd, ticketnummer #245211, waarin staat dat de afhandeling 3 werkdagen kan duren..
Op 8-10-2012 wordt weer een mail gestuurd door jullie waarin staat dat het erg druk is en er aan gewerkt wordt.

Op 18-10-2012 wordt door jullie een mail gestuurd met de vraag wat ik vind van jullie dienstverlening, met als tekst wat ik vind van de geboden oplossing.
Aangezien er helemaal GEEN oplossing geboden is, sterker nog, jullie verder helemaal NIETS van jullie hebben laten horen, niet reageren op mijn klachtmail, heb ik als antwoord op jullie mail ‘SLECHT, ik ben ontevreden’ gegeven en aan jullie retour gestuurd.
Helaas, ook op deze mail GEEN antwoord van jullie!

Ondertussen heb ik het bedrag van de factuur 22975489 dd. 20-09-2012 gestorneerd, als jullie blijkbaar niet wensen te reageren, dan wordt er ook niet betaald.
Maar nu het om geld gaat wordt er blijkbaar wel gereageerd, op 23-10-2012 krijg ik een mail van jullie (via buckaroo) met een 1e betalingsherhinnering 22975489, met het verzoek deze binnen 14 dagen te betalen.

Dat ga ik niet doen, éérst zal er van jullie kant een correcte behandeling van de klacht én oplossing moeten komen.
Ik wens geen betalingsherinnering te ontvangen wanneer buiten mijn schuld verkeerde facturen worden gestuurd en er blijkbaar niets aan wordt gedaan om spoedig te reageren naar de klant.

Deze mail is tevens naar de klachtenservice van de OPTA gegaan inzake de slechte behandeling en dito klantenservice van providers.

QUOTE]Beste klantenservice,

Zouden jullie mijn klachten zo snel mogelijk willen behandelen? Ik heb vandaag een brief van een incasso bureau ontvangen, terwijl ik niet eens reactie krijg op mijn klachten. De kosten van de administratie, en incasso, ben ik niet verantwoordelijk voor. Het is jullie zorgplicht om binnen het redelijke termijn van 2-3 dagen te reageren. Mocht ik morgen vooralsnog geen reactie hebben ontvangen, ga ik over tot het nemen van rechtsmaatregelen, waarvan de kosten op u verhaald worden.

Hoogachtend,
Martijn


Welkom op het forum RMHUIS,

Volgens ons systeem is de korting toegepast op de oktober factuur. Dat wil zeggen dat de verrekening van de niet toegepaste korting op je volgende factuur (wordt eind november afgeschreven) zal plaats vinden. Overigens zie ik dat de september factuur wel gewoon via Ideal betaald is. Excuses voor het ongemak. Is je vraag zo wel beantwoord?

Toch best triest dat er totaal geen aandacht wordt gegeven aan bestaande klanten. Goed uitgedacht concept hoor, een telecom provider beginnen, klanten binnenhalen, deze afzetten, en vervolgens aan hun lot over laten.

Ik zal zelf ook contact opnemen met externe organisaties, waaronder OPTA. Bedankt voor jouw verhaal RMHuis, blijkbaar ben ik niet de enige. (Niet dat dit mij verbaast.)


Hoi Hyper,

Ik heb je emails zojuist beantwoord. De andere email heb ik voor je doorgezet. Ook deze zal worden beantwoord.

Groetjes,

Alex

Reageer