.

Beantwoord

Volgens het smsje heb ik mijn internetbundel verbruikt, maar volgens de app niet. Hoe kan dat?

  • 7 July 2015
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

Hallo ik kreeg net een sms dat mijn verbruik is overschreden maar als ik in de simyo app kijk heb ik nog voldoende mb. Hoe kan dag?
icon

Beste antwoord door Ray 7 July 2015, 21:30

Bekijk originele reactie

5 reacties

Omdat de app met vertraging word bijgewerkt. Simyo moet die gegevens aangeleverd krijgen en dit gebeurt enkele malen per dag.

De smsjes zijn realtime dus accuraat. Deze worden namelijk rechtstreeks over het netwerk verstuurd en zijn wettelijk verplicht.
Thx voor je antwoord!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Sanneter, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Internet.

Gelukkig heeft Raytje je goed kunnen helpen met zijn antwoord :)
En ik zie dat je ook al MB's hebt bijgekocht! Super 😳 Hoe bevalt de nieuwe Mijn Simyo tot nu toe?
Dank je! Bevalt super! Ben al een aantal jaren een tevreden klant bij Simyo
Reputatie 5
Badge +11
Dat horen we graag 😃

Reageer