Skip to main content
Vraag

Wachtwoord plakken in iOS app

• May 2, 2026
  • 7 reacties
  • 45 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan

Hoe plak ik een wachtwoord in de iOS app voor het inloggen?

7 reacties

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • May 2, 2026

Misschien begrijp ik je probleem niet helemaal, maar met de Passwords app kan ik een wachtwoord plakken in het wachtwoord venster.

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • May 4, 2026

Hoi ​@XTF,

Bedankt voor je bericht. Je kunt een wachtwoord in de iOS-app gewoon plakken zoals je dat ook in andere apps doet. Tik in het wachtwoordveld, houd je vinger even ingedrukt en kies vervolgens “plakken” wanneer die optie verschijnt. Je kunt natuurlijk ook gebruikmaken van de wachtwoordmanager op je iPhone (zoals iCloud Sleutelhanger), zodat je gegevens automatisch worden ingevuld. Zoals ​@Scotsman ook aan gaf (bedankt!). Ik heb het zelf ook even getest en het werkt! 

Hoop dat het zo duidelijk is!

Groetjes,
Khadija

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • May 5, 2026

Ik weet hoe plakken werkt, maar op drie verschillende iOS apparaten krijg ik dat popup menu simpelweg niet. Zelfs niet met een net vers geinstalleerde Mijn Simyo app.

Andere vraag, hoe schakel ik Face / TouchID in voor een bepaalde login als ik dat de eerste keer niet heb gedaan?

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • May 5, 2026

Hoi ​@XTF,

Bedankt voor je bericht. Heb je wel de '’wachtwoorden'’ App op je toestel? Wat betreft Face ID / Touch ID: als je dit de eerste keer hebt overgeslagen, kun je het alsnog inschakelen via de instellingen in de app.
Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Inloggegevens', hier kan je inloggen met Face ID aanzetten.

Hoop dat het zo werk. 

Groetjes,
Khadija

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • May 5, 2026

Invullen vanuit de wachtwoorden app werkt, maar gewoon plakken (vanuit elders) dus niet..

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • May 5, 2026

Hoi ​@XTF,

Bedankt voor je reactie. Heb je dit probleem bij meerdere apps? En is het inmiddels gelukt om Face ID in te schakelen?

Groetjes,
Khadija

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • May 6, 2026

Face ID werkt, thx!

In bijvoorbeeld WhatsApp iets plakken werkt ook gewoon.