.

Beantwoord

Waarom houden jullie je niet aan afspraken!?

  • 8 May 2024
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

toen ik een abbonement afsloot was het 0 bij betalen en wat meer per maand.
vervolgens proberen jullie even een dik bedrag te eisen voor het toestel.
waarom zou ik dat accepteren afspraak is afspraak en 0 bij betalen is geen rekenen van honderden euro’s.
en dan lopen jullie een klein meisje af te sluiten terwijl jullie je niet aan je woord houden. dat word dus een 1* voor jullie en ik ben er ondertussen wel helemaal klaar mee.

als ik mij niet aan afspraken houd noemen jullie dat contract breuk dat zelfde mes snijd ook aan de andere kant.
ben wel zover ik neem nooit en ook nooit meer iets bij simyo af en ik zal jullie compleet gaan afbranden op alle social media en ik stap als er geen oplossing snel komt volgende week naar de consumentendienst en naar kassa

icon

Beste antwoord door Seren 8 May 2024, 16:00

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Donja,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me oprecht dat je deze ervaring hebt gehad en het gevoel hebt gekregen dat je niet serieus genomen wordt. Dit is zeker niet de service die we nastreven bij Simyo. Het lijkt erop dat er een misverstand is ontstaan rondom de kosten van het toestel bij het afsluiten van je abonnement, en ik begrijp dat dit erg frustrerend voor je is.

Ik wil je vragen om mij een privé bericht te sturen zodat wij de situatie verder kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden. Nogmaals excuses voor het ongemak en de verwarring die is ontstaan. Ik zie je bericht tegemoet zodat ik kan meekijken op jouw aansluiting. 

Groetjes,
Seren

Reageer