Skip to main content
Beantwoord

verrassing van 60,50 voor 12 mb mobiel internet, wat nu?

  • 26 July 2024
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Ik kreeg een sms op de ferry naar schotland met info over bellen en sms en "geen verbinding, zorg dat roaming aan staat". Meer info op 'link'. 

Tijdens de tocht 13MB dat gebruikt. Krijg 2de smsje...mobiel abonnement geblokt want je het 60,50 aan dat gebruikt. Hoe dan. Gewacht tot vaste land en via wifi de link in het eerste smsje geopend. En daat staat het dan...te lezen. 

Dit mag wel iets duidelijker in het eerste mailtje! Mijn vrouw en ik beiden 60,50 kwijt! 

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Harrum,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt.

Als je per boot reist heb je inderdaad de kans dat je verbinding maakt met een satelliet netwerk. Hier bedraagt internet €5 per MB. Om deze kosten te voorkomen adviseren wij dan ook voortaan je netwerk handmatig te selecteren of uit te zetten via je mijn Simyo instellingen als je er boot reist. 

Ik wil graag met je meekijken naar de aansluitingen. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Ik zie graag je bericht tegemoet.

Groetjes,
Ashley

Reageer