Skip to main content

Sinds twee maanden ervaar ik een slechte 4G verbinding en soms helemaal geen! Ook de telefonische bereikbaarheid is slecht, gesprekskwaliteit idem. Simyo, wat is de oplossing?

Hoi @JdeB,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Jammer om te horen dat je netwerkproblemen ervaart. Momenteel is er een bekend netwerkprobleem met het KPN netwerk en de Iphone 11. We zijn druk bezig met het oplossen hiervan.

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Vanuit hier wordt gecontroleerd of je netwerk issue wordt veroorzaakt door het Iphone 11 probleem. Als dit is geconstateerd door onze netwerkspecialisten wordt er contact met je opgenomen omtrent de oplossing. 

Heb je momenteel al geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren of je APN in te stellen? Deze stappen kan je hier terugvinden.

Test ook even je sim in een ander toestel. Werkt deze hier wel?

Groetjes,
Ashley


Hi Ashley,

Dank voor de reactie en aangedragen tips, echter is er geen verbetering.

Ik wacht de oplossing geduldig af al zijn de problemen wel erg hinderlijk!

Mvg.

Joost


Hi Ashley,

Dank voor de reactie en aangedragen tips, echter is er geen verbetering.

Ik wacht de oplossing geduldig af al zijn de problemen wel erg hinderlijk!

Mvg.

Joost

Ik kan mij echt goed voorstellen dat deze situatie niet gewenst is en dat je dit graag anders had willen zien. Mijn collega @Ashley heeft je op de interne lijst gezet, ik hoop dat er zo snel mogelijk contact met je wordt opgenomen. 

Alle updates met betrekking tot dit probleem kun je teruglezen in dit verzameltopic.

Hierbij sluit ik deze topic.