.

Vraag

Waarom heb ik slechte verbinding met mijn mobiel middenin Amersfoort?

  • 1 June 2023
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Badge

Sinds ongeveer begin coronatijd KNP mobiel hier in de omgeving zeer slecht. Locatie Managebaan, Van der Glashof Amersfoort. Handmatig selectie alleen 2G doet het iets beter. 3G en daarboven slechts 1 streepje. Komt regelmatig voor dat mensen die bellen zeggen dat melding is : mobiel niet bereikbaar.

Sim kaart is van Simyo op het KPN netwerk. Andere providers bijv T-Mobile geven wel 3-4 streepjes aan.

Andere huisgenoten zelfde klachten.

Verzoek dit aub oplossen graag.


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Arjen0741,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je slecht bereik hebt in je omgeving! 

Ik heb zojuist je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Het is belangrijk dat je nog even je telefoon voor 10 minuten uitschakelt zodra je dit leest. Zou je het mij kunnen laten weten of dit heeft geholpen? 

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Hallo,

Ik heb bovenstaande gedaan gisteren gedaan maar het maakt niets uit.

Als ik verbinding handmatig op 2G of 3G zet heb ik iets ontvangst maar bij automatisch op 2G/3G/4G valt signaal terug naar helemaal niets of 1 streepje.

Hoor graag wat nu.

Vriendelijke groet, Arjen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Arjen0741,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat de reset niet heeft geholpen! 

Zojuist heb ik even meegekeken op jouw aansluiting en zie ik dat de simkaart die je nu gebruikt wat verouderd is. Ik vraag daarom graag kosteloos een nieuwe simkaart voor je aan.

Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit voor je in orde 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer