Skip to main content
Vraag

simyo feedback

• December 25, 2025
  • 0 reacties
  • 16 Bekeken

Hoi,

ik wou mijn ervaring delen met simyo.

tot nu toe ben ik tevreden maar ook is er plaats voor verbetering.

de iOS app van simyo is goed in elkaar gezet kan daar alles mee regelen en duidelijk overzicht hebben, als ik iets niet kan vinden dan is de simyo site ook een goede bron van informatie.

Ik woon in een afgelegen gebied (Norg in nederland) en het kpn netwerk dat simyo gebruikt is de enige provider die mij een goed genoeg dekking geeft, ik ontvang 1 tot 2 streepjes bereik op mijn iPhone SE 2022, de internet snelheid is goed genoeg om op youtube 1080p kwaliteit te streamen.

verder werkt roaming (internet in het buitenland) ook goed! Ik ben laatst naar duitsland geweest en mijn telefoon maakte daar automatisch verbinding met de netwerken vodafone.de, duits telekom, prima snelheid.

Hieronder een paar dingen die beter kunnen,

1. Bij het afnemen van een abo zorg ervoor dat dataplafond automatisch aangevinkt is, ik zie op internet veel klachten van mensen die over hun bundel heen gaan en in de schulden daardoor komen.
  2. voeg een optie toe om account krediet te hebben, soms heb ik geld over en dan zou ik dat graag willen dumpen in mijn simyo account zodat rekeningen daarmee betaalt kunnen worden
  3. verbeter het 4/5G signaal in Norg, ik zie op de telefoon kaart dat er 3 kpn torens rond om mij woon gebied staan maar alsnog heb ik maar 1 tot 2 balkjes bereik en ongeveer een download snelheid van 10Mbit/s. Dit geld voor buiten en binnen huis. Dat kan beter!
  4. voeg een data plan toe voor 1 dag onbeperkt internet of gunstiger add-on data plans, 5 euros voor 500MB data is veel geld desnoods geef een korting aan mensen die meerdere keren extra data kopen.
  5. Groet, Erik.