.

Beantwoord

Hoe lang blijft Simyaardagcadeau geldig?


Reputatie 2
Badge +1

Ik had een simyaardag kado gekregen van 1000 mb, omdat ik eigenlijk geen internet gebruiker ben liet ik het voorheen altijd omzetten in 100 minuten bellen. Nu heb ik een onbeperkt bellen abbo en dus dacht ik dat ik mijn internet aan zet dan kan ik het gebruiken als het echt moet, zoals op 8 mei als ik naar theo maassen ga en mijn ticket in mijn telefoon zit. Nu heb ik een paar dagen geleden het internet aangezet en nu ben ik mijn simyaarsdag kado kwijt, gewoon weer ingenomen…...leuk kado hoor! Als je van je moeder een parfum krijgt die je lekker bewaart, neemt ze die toch ook niet weer in na 2 maanden?  bovendien kan ik niet eens een bundeltje internet los kopen, daar moet ik dus een abbo voor nemen, die dan weer veel duurder is dan het abbo van de door mij aangemelde vriend. dus……….. wat kunnen jullie doen zodat ik op 8 mei een beetje bundel heb zodat ik naar theo maassen kan?

icon

Beste antwoord door Ray 2 April 2023, 21:03

Bekijk originele reactie

11 reacties

Hallo @Jacob B. wat leuk dat Simyo dat doet.

Ik ben deze maand jarig, ik ben dus benieuwd.

 

Reputatie 2
Badge +1

ja ja jan,   het gaat niet om je VERjaardag maar om je SIMyaardag 😆

ja ja jan,   het gaat niet om je VERjaardag maar om je SIMyaardag 😆

Hallo @Jacob B. dus als je sim jarig is? Tja, dan moet ik nog 11 maanden wachten.😫

De Simyaardag bundel is net als de reguliere bundels maar 1 maand geldig en gaat in op de datum dat je die krijgt. Later gebruiken is helaas niet mogelijk. Het zou mijn inziens beter zijn dat je zelf kunt bepalen wanneer je het cadeautje uitpakt. 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

@Ray 

Daar ben ik het mee eens, toen ik de mb s nog omruilde voor 100 minuten mocht ik het ook uitpakken wanneer ik wilde, dat is een kado. Bovendien wist ik dus niet eens dat het maar een maand geldig was.

Staat als het goed is in de mail die je hebt ontvangen. 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

@ray

 

aha….die lees ik dus nooit…….😁

Reputatie 2
Badge +1

Ik wil even melden dat het probleem is opgelost, ik heb een kleine bundel genomen voor 1 euro meer, dat is een moie deal! bedankt.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jacob B.,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Indien je 1GB als cadeau voor je Simyaardag krijgt, dan geldt deze inderdaad alleen voor de maand zelf zoals er in de e-mail wordt aangegeven. De 100 belminuten cadeau is een ander cadeau wat je binnen 6 maanden kunt activeren, na 6 maanden komt deze te vervallen.

Bedankt voor de hulp @Ray en @JanD! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 2
Badge +1

@Roeqajja 

Dank voor je bericht, zoals ik schreef vanmorgen, het is al opgelost!

Reputatie 7
Badge +7

@Jacob B. Fijn dat het is opgelost 😊!

Reageer