Skip to main content
Vraag

Samsung Galaxy A55 wachtwoord?

  • 27 July 2024
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Hallo,

Ik heb net mijn nieuwe A55 geinstalleerd en opnieuw opgestart. Nu vraagt deze om een wachtwoord. Ik heb geen idee welk wachtwoord er nou eigenlijk wordt gevraagd... Mijn wachtwoord van Samsungaccount werkt niet iig. Kan iemand advies geven? Ik kan wel een factory reset doen, maar ben bang dat ik dit dan weer krijg als ik opnieuw op wil starten.

 

 

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Eigenlijk geen echt idee, maar is dit niet het wachtwoord dat u zelf bij het installeren hebt opgegeven? ik doe maar een suggestie.... 

Reputatie 4
Badge +3

Eigenlijk geen echt idee, maar is dit niet het wachtwoord dat u zelf bij het installeren hebt opgegeven? ik doe maar een suggestie.... 

Update: Heb het zelfde scherm @Floris777 maar bij mij vraagt de A55 om een pincode (voor het toestel zelf, niet voor de sim) Deze code heb ik zelf bij installatie opgegeven.   

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Floris777,

Bedankt voor je bericht. 

Oei, wordt er hier gevraagd om een wachtwoord wat je zelf hebt ingesteld zoals @Kaas Berrie aangeeft? Ik vermoed namelijk hetzelfde.

Bedankt voor je hulp! @Kaas Berrie 

Groetjes,
Roeqajja

Goedemiddag. Bedankt voor jullie reactie. Ik kan me niet herinneren dat ik een wachtwoord heb ingesteld. 

Ben bang dat het een factory reset wordt...

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Floris777,

Bedankt voor je reactie. 

Het lijkt mij inderdaad goed om een reset naar de fabrieksinstellingen te doen. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer