Skip to main content
Beantwoord

Prepaid geld verrekenen met abonnement van symio

• May 21, 2026
  • 3 reacties
  • 12 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een vraag

Zelf heb ik een abonnement  en een prepaid nummer  met een klein bedrag er op

Dit nummer gebruik ik alleen om naar gratis nummers te bellen , belastingdienst 

en gebeld te worden door andere

Het geld wat er opstaat gebruik ik dus niet, maar mijn vraag kan dat verrekend worden met mijn abonnement nummer ? zodat er geen geld meer opstaat. 

verwend  even geen telefoonnummers 

Graag hoor ik van je

Beste antwoord door Khadija

Hoi ​@kees69,

Bedankt voor je bericht. Het is helaas niet mogelijk om het beltegoed van een prepaid nummer over te zetten of te verrekenen met een postpaid abonnement. Prepaid en abonnement staan bij ons los van elkaar, waardoor tegoeden niet gecombineerd of uitgewisseld kunnen worden tussen beide aansluitingen.

Wel kan beltegoed in sommige gevallen worden overgezet naar een ander prepaid nummer. Daarnaast kan het ook worden verrekend wanneer je met het prepaid nummer een abonnement afsluit; in dat geval wordt het resterende beltegoed gebruikt om (een deel van) de abonnementskosten te compenseren.

Hopelijk heb ik je vraag hiermee beantwoord. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Khadija

3 reacties

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • antwoord
  • May 21, 2026

Hoi ​@kees69,

Bedankt voor je bericht. Het is helaas niet mogelijk om het beltegoed van een prepaid nummer over te zetten of te verrekenen met een postpaid abonnement. Prepaid en abonnement staan bij ons los van elkaar, waardoor tegoeden niet gecombineerd of uitgewisseld kunnen worden tussen beide aansluitingen.

Wel kan beltegoed in sommige gevallen worden overgezet naar een ander prepaid nummer. Daarnaast kan het ook worden verrekend wanneer je met het prepaid nummer een abonnement afsluit; in dat geval wordt het resterende beltegoed gebruikt om (een deel van) de abonnementskosten te compenseren.

Hopelijk heb ik je vraag hiermee beantwoord. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Khadija

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • May 21, 2026

Dat was eerder wel beloofd dat het zo kon,

Omdat het andere abonnent via een andere site is aangevraagd 

groeten 

Kees

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • May 21, 2026

Hoi ​@kees69,

Bedankt voor je bericht. Jammer dat hierover verwarring is ontstaan, zeker als dit destijds anders aan je is uitgelegd bij het afsluiten van het abonnement.Ik kijk graag even met je mee naar de situatie.

Zou je mij een privébericht willen sturen met de betreffende telefoonnummers en wat extra informatie hierover? Dan bespreek ik het verder met je.

Groetjes,
Khadija