In verband met schaarste van 06 nummers worden deze hergebruikt. Doorgaans verstrijken er enkele maanden alvorens een nummer weer in gebruik genomen kan worden. Het kan zijn dat het nummer wat uw zoon gebruikt te vroeg is uitgegeven. U zou kunnen overwegen om een ander nummer te nemen. Een moderator (=Simyo medewerker) kan hier bij helpen.
Doorgaans reageren zij binnen 24u.
Een optie zou kunnen zijn een ander nummer maar dan zadel je een ander daarna op met de problemen. Dit nieuwe nummer kost €5,-
Normaal gesproken kan een nummer eerder zijn gebruikt door iemand. Maar wanneer een nummer uit de lucht wordt gehaald ligt dit een ruime tijd op de plank bij de provider. Misschien is dit te kort gebeurt.
Morgen reageert een medewerker die kan meekijken wat er vanuit Simyo gebeurt.
*Edit*
Ray is me voor...*)iets met Miep Miep.
Hoi Richie2008,
Super vervelend dat je zoontje word lastig gevallen op deze manier. De nummers die gebruikt worden kunnen eerst van iemand anders zijn geweest, dan worden de nummers 6 maanden inactief gesteld voordat deze opnieuw word toegewezen. Je kan de nummers blokkeren in het toestel, mocht het probleem aanhouden kunnen we het nummer kosteloos voor je veranderen. Mocht dat zo zijn, ontvang ik graag een privébericht.
Thanks Friesian en Ray!
Groetjes,
Daisy
Ik heb gister ook een nieuw nummer gekregen word ook nog gebruikt door een ander.
Al meerdere keren gebeld door een hoop mensen voor die ander.
gr.
Hoi Cooky,
Het kan niet zo zijn dat het nummer momenteel ook nog word gebruikt door een ander, het nummer is 6 maanden inactief gesteld voordat deze aan jou is toegewezen. Je kan het beste even aankijken of het aanhoudt, mocht dat zo zijn kunnen we je kosteloos een ander nummer toewijzen.
Groetjes,
Daisy