Ik heb net mijn abonnement verlengt bij Simyo met een nieuwe telefoon. Deze heb ik direct via ideal betaald, maar hij staat nu ook op mijn eerst volgende factuur. Ik denk dat er iets niet goed gaat. Kunnen jullie me helpen?
Ik hoor graag van jullie.
Ik heb net mijn abonnement verlengt bij Simyo met een nieuwe telefoon. Deze heb ik direct via ideal betaald, maar hij staat nu ook op mijn eerst volgende factuur. Ik denk dat er iets niet goed gaat. Kunnen jullie me helpen?
Ik hoor graag van jullie.
Beste antwoord door Amy
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat verwarrend dat je het bedrag alsnog op de factuur ziet staan! Ik moet eerlijk zeggen dat je deze maand volgens mij al de vijfde klant bent die dit probleem ervaart, er lijkt dus inderdaad iets niet helemaal goed te gaan. Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb dit zojuist weer voorgelegd bij de juiste afdeling en gevraagd of ook jouw factuur kan worden gecorrigeerd.
Als ik meer weet zal ik je nog even een terugkoppeling geven.
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.