Skip to main content

.

Beantwoord

Telefoon al betaald via iDeal, waarom staat dit alsnog op mijn factuur?

• 25 maart 2025
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

• Beginner
  • 1 reactie

Ik heb net mijn abonnement verlengt bij Simyo met een nieuwe telefoon. Deze heb ik direct via ideal betaald, maar hij staat nu ook op mijn eerst volgende factuur. Ik denk dat er iets niet goed gaat. Kunnen jullie me helpen?

Ik hoor graag van jullie.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@HJW,

Bedankt voor je bericht. Wat verwarrend dat je het bedrag alsnog op de factuur ziet staan! Ik moet eerlijk zeggen dat je deze maand volgens mij al de vijfde klant bent die dit probleem ervaart, er lijkt dus inderdaad iets niet helemaal goed te gaan. Onze excuses voor het ongemak. 

Ik heb dit zojuist weer voorgelegd bij de juiste afdeling en gevraagd of ook jouw factuur kan worden gecorrigeerd. 

Als ik meer weet zal ik je nog even een terugkoppeling geven. 

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2371 reacties
  • antwoord
  • 27 maart 2025

Hoi ​@HJW,

Bedankt voor je bericht. Wat verwarrend dat je het bedrag alsnog op de factuur ziet staan! Ik moet eerlijk zeggen dat je deze maand volgens mij al de vijfde klant bent die dit probleem ervaart, er lijkt dus inderdaad iets niet helemaal goed te gaan. Onze excuses voor het ongemak. 

Ik heb dit zojuist weer voorgelegd bij de juiste afdeling en gevraagd of ook jouw factuur kan worden gecorrigeerd. 

Als ik meer weet zal ik je nog even een terugkoppeling geven. 

Groetjes,
Amy

Reageer