Skip to main content
Vraag

Niet altijd bereikbaar

• June 6, 2026
  • 2 reacties
  • 17 Bekeken

Hallo.

Ik heb een abonnement bij Symio.

Ik gebruik het telefoonnummer om in te bellen voor een poort.

Met regelmaat kan ik niet inbellen en krijg ik een bericht dat het nummer niet bereikbaar is.

Wat kan ik daar aan doen? Komt dit meer voor?

Gr Weitjes1967

2 reacties

JanD
  • June 6, 2026

Beste ​@Weitjes1967 waar zit die simkaart in, in een mobiele telefoon of anderszins?

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • June 8, 2026

Hoi ​@Weitjes1967,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je soms niet kunt inbellen op de poort en een melding krijgt dat het nummer niet bereikbaar is.

Zoals ​@JanD ook al aangaf (bedankt!), heb ik eerst een vraag om beter mee te kunnen kijken: zit de simkaart op dit moment in een mobiele telefoon, of wordt deze gebruikt in een ander apparaat?

Onze simkaarten zijn namelijk uitsluitend bedoeld voor gebruik in mobiele telefoons. Als de simkaart in een ander type apparaat wordt gebruikt, kunnen we de werking niet garanderen en kunnen we eventuele problemen helaas ook niet verder onderzoeken of oplossen.

Als de simkaart in een ander apparaat zit, kun je hem eventueel even in een mobiele telefoon plaatsen en daarna opnieuw testen of het inbellen dan wel goed werkt.

Laat je me weten hoe de simkaart wordt gebruikt? Dan kijk ik graag verder met je mee.

Groetjes,
Khadija