Skip to main content
Beantwoord

inflatie correctie versus nieuwe abonnementen

• July 21, 2026
  • 2 reacties
  • 11 Bekeken

Wat ik dus vreemd vind is dat ik door de inflatie correctie (op 01-10-2025) van 8,50 naar 8,80 ben gegaan, maar als ik nu hetzelfde abonnement voor iemand wil aanvragen, de prijs blijkbaar weer gezakt is naar 8,50 is. Die correctie is blijkbaar weer verdwenen!

Het is maar 0,30 euro, maar het gaat me meer om het idee er achter.

Beste antwoord door Khadija

Hoi ​@Forum_Fredje,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat dit verwarrend overkomt en dat het voor jou vooral om het principe gaat.

De inflatiecorrectie is toegepast op je bestaande abonnement. De prijs die je nu op onze website ziet, is de actuele prijs voor nieuwe abonnementen. Deze kan door wijzigingen in ons aanbod of promoties afwijken van de prijs van een bestaand abonnement. Daardoor is het mogelijk dat een nieuw abonnement op dit moment een lagere prijs heeft dan een bestaand abonnement waarop eerder een inflatiecorrectie is toegepast.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.

Groetjes,
Khadija

2 reacties

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • July 21, 2026

Hoi ​@Forum_Fredje,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat dit verwarrend overkomt en dat het voor jou vooral om het principe gaat.

De inflatiecorrectie is toegepast op je bestaande abonnement. De prijs die je nu op onze website ziet, is de actuele prijs voor nieuwe abonnementen. Deze kan door wijzigingen in ons aanbod of promoties afwijken van de prijs van een bestaand abonnement. Daardoor is het mogelijk dat een nieuw abonnement op dit moment een lagere prijs heeft dan een bestaand abonnement waarop eerder een inflatiecorrectie is toegepast.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.

Groetjes,
Khadija

• auteur
  • Beginner
  • July 21, 2026

OK, duidelijk