.

Vraag

Ik ben slecht te verstaan wanneer 1 specifiek bedrijf mij belt. Hoe kan dit?


Wanneer ik gebeld wordt door een specifiek bedrijf, versta ik hen wel maar zij mij niet. Bel ik hen dan is er geen probleem.

Heb al tips (gevonden op internet) geprobeerd (telefoon herstarten / minimaal 10 minuten uit of vliegtuigstand), maar die hebben nog niet geholpen. 

Enig idee wat het probleem kan zijn?

Telefoon is een Motorola One Macro werkt op Android 10.


10 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb eigenlijk geen idee. Om een beetje tijd te rekken: Wat bedoel je met niet te verstaan. Horen ze je slecht? Of totaal geen geluid?

Wat ik begrijp is dat ik, als zij mij bellen, heel slecht verstaan wordt in heel veel ruis.

Als ik hen bel is er geen probleem en ben ik goed te verstaan.

Wat ik nog ga proberen is mijn simkaart in een ander (ouder) toestel gebruiken.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Geert56,

 

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je niet goed verstaanbaar bent als je gebeld wordt door een specifiek nummer. Zoals @wimj12 ook aangeeft is het belangrijk om te weten hoe je slecht te verstaan bent. Is er ook al geprobeerd met een ander toestel het telefoonnummer te bellen?

 

Wij horen graag van je :).

 

 

Groetjes,

 

Nihad

Vanochtend inderdaad met eender toestel geprobeerd. Probleem blijft echter hetzelfde. Als het bedrijf mij belt horen ze heel veel ruis en ik ben niet te verstaan. Als ik hen bel is er geen probleem.

M.vr.gr. Geert.

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Geert56,

Bedankt voor je bericht. 

Als ik het goed begrijp heb je met een ander toestel het zelfde geprobeerd en blijft het probleem bestaan. Dit betekent dat het probleem dus niet aan jouw telefoon/simkaart ligt maar aan het bedrijf zelf.


Groetjes,
Seren ​​​​​​​

Misschien niet duidelijk genoeg benoemd door mij?

Als IK de simkaart in een ander smartphone gebruik blijft het probleem zoals het was.

Als het bedrijf mij belt (door verschillende medewerkers, dus vanaf verschillende toestellen) dan ben ik niet verstaanbaar vanwege heel veel ruis.

Als IK naar het bedrijf bel is er niets aan de hand.

 

M.vr.gr. Geert.

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Geert56,

Bedankt voor de opheldering. 

Heb je gevraagd of dit bedrijf dit probleem ook bij andere klanten ervaart? Wanneer je word gebeld door iemand anders (dus niet door dit specifieke bedrijf) ben je dan ook niet verstaanbaar?

Groetjes,
Seren 

Van het bedrijf begrijp ik dat ik de enige ben waarbij zij dit probleem ervaren.

Van ander bellers heb ik nog geen reacties gehad dat ik heel slecht te verstaan ben en zij veel ruis in plaats van mijn spraak ervaren.

Mvrgr. Geert.

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Geert56,

Bedankt voor de update. Als andere bellers jou goed verstaan ligt het dus echt aan dit specifieke bedrijf. Helaas kan ik hier niks aan veranderen.

Groetjes,
Seren 

Reageer