.

Beantwoord

Hoe kan ik de aansluiting het beste opzeggen bij overlijden?

  • 22 April 2020
  • 2 reacties
  • 578 Bekeken

Tot ons grote verdriet is onze broer eind maart overleden.

Hoe snel en hoe kunnen wij zijn contract bij Simyo beëindigen?

Groet,

Margriet

icon

Beste antwoord door Ray 22 April 2020, 22:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo @pssst 

Allereerst mijn condoleances. Veel sterkte en kracht toegewenst. Ik heb onderstaande voor u gevonden. 

 

Ik wil graag opzeggen voor een klant die overleden is

Wij kunnen ons goed voorstellen dat de periode na een overlijden hectisch en zwaar is. Onze klantenservice helpt je graag met het kosteloos opzeggen of overzetten van de abonnementen van de overledene. Wil je naast je Simyo abonnement ook in één keer andere diensten opzeggen of overzetten? Dan kan je dit regelen via Closure. Denk aan een verzekering, energiecontract en een goed doel. We hopen je op deze manier wat zorgen uit handen te kunnen nemen.

Dit is hoe het werkt:

  1. Meld het overlijden hier. Hier kan je meteen aangeven welke diensten je wil opzeggen of wil overzetten.
  2. Na ontvangst van de melding beëindigen we het abonnement en blokkeren we de simkaart binnen een drie werkdagen.
  3. Staat er nog tegoed op? Dan storten wij dit binnen twee weken naar het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-graag-opzeggen-voor-een-klant-die-over-308

Nogmaals sterkte in deze moeilijke tijd. 

 

Ray

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Margriet,

 

Allereerst wens ik jou en de familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Je kan inderdaad bovenstaande procedure volgen die Ray heeft gedeeld, je kan anders ook een kopie van de overlijdensakte mailen naar klantenservice@simyo.nl. Dan regelen wij het verder voor je.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer