Skip to main content
Vraag

Heb ik nummerbehoud?

• September 26, 2026
  • 3 reacties
  • 12 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb als vaste klant een tel met abo via de site aangeschaft. Ik kan nergens terugvinden of er nummerbehoud is. Ik moet het ergens bevestigd zien staan zodat ik het zeker weet. Maar ik het nergens vermeld staan. Ik heb alles al bevestigd gekregen qua bestelling en moet nu een afspraak maken met de koerier voor de bezorging. Maar ik wacht even tot ik weet of ik nummerbehoud heb. Kunt u mij hiermee helpen?

3 reacties

JanD
  • September 26, 2026

Beste ​@hardenberg als je overstapt van een andere provider naar Simyo en je bestelt een sim only wordt ook de vraag gesteld of je van nummerbehoud gebruik wilt maken, anders krijg je een willekeurig nieuw nummer toegewezen, zie ook onderstaand artikel:

https://www.simyo.nl/klantenservice/nummerbehoud

Succes

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • September 26, 2026

​@JanD Hallo Jan, ik ben niet overgestapt. Ik ben al Simyo klant. Nummerbehoud is niet gevraagd tijdens bestelproces. Misschien houd ik hetzelfde simyo nummer, maar dat staat nergens aangegeven in alle mailtjes of pdf(s) die ik na bestelling heb ontvangen. Daardoor ontstaat bij mij onduidelijkheid. Behoud ik hetzelfde telefoonnummer of krijg ik een nieuwe simkaart bij de telefoon geleverd die vervolgens geactiveerd moet worden. En vooral, in welk Simyo document of mail, wordt dat bevestigd? 

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • September 26, 2026

Er staat nergens, bij je telefoon krijg je GEEN nieuwe sim dus je kan je huidige sim gebruiken. Bedankt dat u de moeite neemt om te reageren. Het gedoe rondom het nummer is voor mij erg vervelend want tegenwoordig is alles gekoppeld aan je telefoonnummer, ter verificatie. Daarom moet ik het zeker weten om accountverlies te voorkomen. Ook de bank gebruikt je 06 nummer ter verificatie en weet ik hoeveel partijen wel niet meer