.

Beantwoord

Google maps geluid gaat steeds uit, waar kan dat aan liggen?

  • 31 August 2020
  • 6 reacties
  • 2743 Bekeken

Badge

Ik gebruik googlemaps offline en ook in combinatie met Android auto. Ik heb een samsung xcover 4s. Maps werkt goed alleen mijn geluid gaat steeds uit en als ik het aanzet springt het terug. Wat kan ik hieraan doen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 31 August 2020, 18:49

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Heleen B,

 

Leuk dat je jouw vraag op het Simyo forum stelt! Ik ben zelf geen expert in Android toestellen of google maps, dus ik durf niet te zeggen waar het aan ligt. Bedoel je het geluid van google maps zelf, die de aanwijzingen geeft? Of bijvoorbeeld de muziek die je onderweg ook aan hebt staan?

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Hoi,

 

Ik bedoel het geluid van Maps zelf, de  vrouwenstem die de weg wijst. 

Staat Maps niet zo ingesteld dat je alleen meldingen hoort i.p.v. een volledige beschrijving? 

Tijdens het navigeren kun je in maps op het speakertje klikken :speaker:

Je hebt dan 3 opties. Dempen, alleen meldingen en volledig. 

Hier staat het geluid op alleen meldingen ingesteld. 

 

 

Badge

  Dag Ray,

 

 Dat klopt ik hoor alleen  meldingen en zet dan het geluid  op aan. Op het scherm dus het  rechterknopje. Daarna springt het automatisch terug naar alleen melding.  De vraag is dus hoe ik ervoor kan zorgen dat het geluid aan blijft. Ik vermoed dat het iets in de instellingen is op mijn telefoon, maar ik weet niet wat.

Telefoon..

Ik vermoed dat er een kleine bug is in het systeem van de app. Probeer eens bij instellingen, apps, maps -​​​​​​- Gegevens wissen en cache legen.

Badge

Helaas dat is het ook niet.

Reageer