.

Beantwoord

Geen internet in Duitsland?

  • 28 April 2024
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Ik heb geen internet in Duitsland.

alle instellingen nagelopen zoals bij jullie wordt aangegeven. Buitenland internet staat aan in mijn simyo.

op de telefoon ook. Handmatige netwerk selectie helpt niet. Telefoon uit (aantal minuten) en weer, geen effect.

willen jullie de simkaart resetten?

groeten.

icon

Beste antwoord door Seren 29 April 2024, 15:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @TiemcoBolt,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je internet niet werkt in Duitsland. Ik lees in je bericht dat je zelf al je instellingen hebt nagelopen. Toch wil ik je deze twee pagina's sturen: Mobiel internet in het buitenland instellen en Handmatig mobiel internet instellen. Misschien kun je nog even dubbel checken of alle instellingen juist staan (check vooral de APN-instellingen). Voor nu heb ik in ieder geval je simkaart een reset gegeven. Als je jouw telefoon even 10 minuten uitschakelt zou het hierna weer moeten werken. Zo niet, hoor ik dat graag. Dan kijken we samen verder naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren

Goedendag, Ik heb geen internet in Duitsland, alle instellingen heb ik nagekeken en gecheckt. In Nederland werkt het wel maar zodra ik de grens over ga is het afgelopen. Kan ook geen provider vinden of instellen

M.vr.gr. 

Bert Smulders 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Smurf,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen bereik hebt in Duitsland! Ik heb voor nu een reset uitgevoerd op de dataroaming van jouw simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? 

Ik hoor graag of je hierna weer bereik hebt. 

Groetjes,
Amy

Reageer