.

Vraag

Foutieve Provider vergelijking

  • 8 December 2023
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 7

Simyo.

Op jullie Sim Only pagina verdient de Provider vergelijking wel enige updates…..

Zo heeft Provider Ben haar 4G snelheid drastisch verhoogd tot 200 Mbps of zelfs 4G Extra Snel van 300 Mbps in het geval er wordt gekozen voor 5G a EUR 1,00 extra per maand, maar het toestel geen 5G ondersteunt:

 

Ook heeft Ben wel degelijk een optie voor een maandelijks opzegbaar abonnement a EUR 2,00 extra per maand net als Simyo:

 

Wat in de Provider vergelijking ook zou moeten worden opgenomen is de mogelijkheid voor/tot 5G! Ben biedt dit, zoals gezegd wel aan a EUR 1,00 extra per maand, maar Simyo loopt deze boot nog altijd mis.

NB De overige in de vergelijking genoemde providers heb ik (nog) niet tegen het licht gehouden. Wellicht dat deze ook van een update moeten worden voorzien.


2 reacties

Reputatie 7

Aanvulling:

Provider Simpel heeft niet een 4G internetsnelheid van 75 Mbps, maar 150 Mbps (Bron)

Een optie voor een maandabonnement heeft Simpel niet.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @RicoK,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even aankaart! Het is volgens mij inderdaad een tijdje geleden sinds dit is bijgewerkt. Ik heb dit zojuist intern doorgegeven. Bedankt! 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer