Skip to main content

.

Beantwoord

Dit nummer is om administratieve redenen afgesloten?


sim geblokkeerd en gedeblokkeerd

sim kaart is aktief

phone is herstart

voldoende prepaid saldo

kan wel internetten maar niet bellen

mag informatienummers bellen

maar

“dit nummer is om administratieve redenen afgesloten”

-- graag herstel --

 

Beste antwoord door Kaas Berrie 25

zoveelste klant schreef:

Dankjewel Kaas Berrie 25.

Je reageert sneller dan Simyo klantenservice.

Wanneer kan ik een reactie verwachten van Simyo klantenservice?

Ik neem aan dat Simyo klantenservice een knop is vergeten om te zetten waardoor ik nog (steeds) niet kan bellen.

Kan alleen internetten over wifi, mobiele data staat uit.

Let wel ​@zoveelste klant , dit is een forum waar klanten (mede) klanten proberen re helpen, het is geen klantenservice van Simyo. Van maandag tot vrijdag leest wel een moderator mee en reageert op sommige topic’s. De klantenservice zal hier dus niet reageren. Op zondag kun je de klantenservice wel bereiken via https://www.simyo.nl/klantenservice . Kies op de site voor ‘Stel je vraag via Whatsapp’, dat schijnt best goed te werken. Men is in de weekenden van 10:00 tot 17:00 uur bereikbaar. 

Bekijk originele reactie

6 reacties

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img

Je kunt internetten? dan kun je nu appen met Simyo, zie klantenservice https://www.simyo.nl/klantenservice


Dankjewel Kaas Berrie 25.

Je reageert sneller dan Simyo klantenservice.

Wanneer kan ik een reactie verwachten van Simyo klantenservice?

Ik neem aan dat Simyo klantenservice een knop is vergeten om te zetten waardoor ik nog (steeds) niet kan bellen.

Kan alleen internetten over wifi, mobiele data staat uit.


Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img
zoveelste klant schreef:

Dankjewel Kaas Berrie 25.

Je reageert sneller dan Simyo klantenservice.

Wanneer kan ik een reactie verwachten van Simyo klantenservice?

Ik neem aan dat Simyo klantenservice een knop is vergeten om te zetten waardoor ik nog (steeds) niet kan bellen.

Kan alleen internetten over wifi, mobiele data staat uit.

Let wel ​@zoveelste klant , dit is een forum waar klanten (mede) klanten proberen re helpen, het is geen klantenservice van Simyo. Van maandag tot vrijdag leest wel een moderator mee en reageert op sommige topic’s. De klantenservice zal hier dus niet reageren. Op zondag kun je de klantenservice wel bereiken via https://www.simyo.nl/klantenservice . Kies op de site voor ‘Stel je vraag via Whatsapp’, dat schijnt best goed te werken. Men is in de weekenden van 10:00 tot 17:00 uur bereikbaar. 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1734 reacties
  • 31 maart 2025

Hoi ​@zoveelste klant,

Bedankt voor je bericht. Wat ​@Kaas Berrie 25 aangeeft in zijn reactie klopt. Ik zie ook dat je inmiddels bent gedeblokkeerd. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik het graag. 

En uiteraard heel erg bedankt voor je hulp ​@Kaas Berrie 25!

Groetjes,
Seren


Hoi Seren,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat je kunt zien dat ik gedeblokkeerd ben.

Ja, je kunt idd verder nog iets voor mij betekenen; hoop ik.

Ik kan dus nog steeds niet bellen: …..administr. redenen….

Wel gebeld worden.

Ook niet na ook na herstart mobiel.

Groetjes,


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1734 reacties
  • 1 april 2025
zoveelste klant schreef:

Hoi Seren,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat je kunt zien dat ik gedeblokkeerd ben.

Ja, je kunt idd verder nog iets voor mij betekenen; hoop ik.

Ik kan dus nog steeds niet bellen: …..administr. redenen….

Wel gebeld worden.

Ook niet na ook na herstart mobiel.

Groetjes,

Als het goed is, zou het nu weer moeten werken. Hiervoor moet je wel je toestel opnieuw opstarten! Laat je mij weten of het is gelukt?


Reageer