Skip to main content
Beantwoord

Contract niet bevestigd en/of bundel niet geactiveerd

• July 23, 2026
  • 3 reacties
  • 25 Bekeken

Gisteren heb ik in Mijn Simyo mijn contract bevestigd en mijn bundel geactiveerd maar heb geen bevestigingsmail ontvangen. Nu zie ik dat ik buiten de bundel heb gebeld. Blijkbaar is mijn contract niet bevestigd en/of mijn bundel niet geactiveerd... Hoe kan ik mijn bundel alsnog activeren?

Met vriendelijke groet,

Gunter

Beste antwoord door Khadija

Hallo ​@Gunter

Bedankt voor je bericht. Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is de bevestiging van je contract helaas niet goed doorgekomen. Daardoor is je bundel inderdaad ook niet geactiveerd en worden je gesprekken buiten de bundel berekend. Zag je de bundels wel al terug in Mijn Simyo staan? Als de bundels zichtbaar waren, kan er namelijk iets anders aan de hand zijn. 

Ik kijk graag met je mee om te achterhalen wat er precies is gebeurd.

Groetjes,
Khadija

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Actief Simyaan
  • July 23, 2026

Zijn er nog steeds geen actieve bundels zichtbaar in Mijn Simyo?

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • July 23, 2026

Hallo ​@Gunter

Bedankt voor je bericht. Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is de bevestiging van je contract helaas niet goed doorgekomen. Daardoor is je bundel inderdaad ook niet geactiveerd en worden je gesprekken buiten de bundel berekend. Zag je de bundels wel al terug in Mijn Simyo staan? Als de bundels zichtbaar waren, kan er namelijk iets anders aan de hand zijn. 

Ik kijk graag met je mee om te achterhalen wat er precies is gebeurd.

Groetjes,
Khadija

• auteur
  • Beginner
  • July 24, 2026

Ik zie bij mijn verbruik dat ik nu binnen de bundel bel en het lijkt erop dat de buiten bundel belminuten gecorrigeerd zijn naar het prepaid tarief. Ondanks dat ik geen bevestigingsmail heb ontvangen lijkt alles nu in orde te zijn...

Met vriendelijke groet,
Gunter