.

Beantwoord

Automatisch opladen?

  • 10 May 2019
  • 5 reacties
  • 323 Bekeken

afgelopen jaar werd het automatisch opladen 1 x per 12 uur opgeladen ,wat inhoudt bij het volledig gebruik je moet wachten tot deze tijd voorbij is ,zonder telefoon verbinding voor 12 uur is onacceptabel
icon

Beste antwoord door Lu. 10 May 2019, 18:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Zou je wat meer informatie kunnen geven? Merk, type, wel/niet vervangbare batterij...

Zonder stroop kun je geen stroopwafels maken.☺️
Gaat het om beltegoed opwaarderen of de batterij opladen? Als het om de batterij gaat dan kan Simyo hier weinig aan doen behalve wellicht een bezoekje aan een telecomwinkel adviseren. Gaat het om beltegoed dan het verzoek net als @Friesian om meer duidelijkheid.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Krimpenerwaard,

Welkom op het forum allereerst!

Het is mij ook onduidelijk wat het probleem is. Zoals Friesian en Ray aangeven hebben we meer informatie nodig om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Gaat het inderdaad om beltegoed of de batterij van je telefoon?

Ik hoor 't graag van je!

Groetjes,
Lu
Reputatie 7
Ik blijf dit bijzonder vinden...🤔. Een TS post een vraag, een vraag post je niet zo maar, je hebt dus hulp nodig, dan wordt hierop gereageerd, maar de/een TS laat dan niets van zich horen...🙄.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi allemaal,

Dit is inderdaad wel een beetje jammer. Laten we hopen dat deze klant ondertussen zelf een oplossing gevonden heeft. Ik zie in ieder geval niet terug dat hij ondertussen contact heeft gehad via een andere weg.

Toch bedankt voor de hulp allemaal!

Groetjes,

Kevin

Reageer