Een paar maanden geleden heb ik voor mijn moeder een senioren alarm aangeschaft waarin ik een door jullie geleverde pre paid kaart heb geïnstalleerd.
Het alarm werkt prima, de ingestelde nummers worden gebeld in geval van nood en tegelijkertijd worden naar dezelfde nummers een SMS verzonden.
Nu krijg ik echter bij het verbruik van dit alarm nummer te zien dat om de 4 dagen telkens om 23.59 uur en om 00.00 uur een SMS verzonden wordt naar zijn eigen nummer.
Op deze manier ben ik per maand ongeveer €1,50 kwijt.
Heb contact gehad met de leverancier van het alarm die het advies gaf het alarm opnieuw te resetten en hierna weer geheel in te stellen. Dit gaf geen oplossing. Ze zijn zelf ook op onderzoek gegaan en hadden als tweede oplossing om de sim kaart in een telefoon te plaatsen en het "eigen nummer" uit te schakelen.
Wat ik echter probeer ik kan nergens een menu of instelling vinden waar dit kan.
Mijn vraag is: kan inderdaad het eigen nummer uitgeschakeld worden en zo niet is er een andere oplossing om dit probleem te verhelpen?
Alvast bedankt voor het meedenken.
mvg
Ludi
Beste antwoord door Ray
Bekijk originele reactie