Afgelopen woensdag kreeg ik een SMSjes van deze contactpersoon. In hangout verscheen deze SMS netjes onder de SMS, die ik eerder verstuurd had. Het nummer lijkt daardoor gewoon te kloppen, want anders zou hangout deze SMS toch niet netjes onder die andere SMS plaatsen. Op mijn vaste aansluiting van Ziggo ben ik ook door haar gebeld. Ook hier toont nummerherkenning op de telefoon hetzelfde nummer.
Op haar SMSje heb ik vervolgens per SMS antwoord gegeven. Ook nu weer verscheen in plaats van het juiste nummer weer 0653131313 op Mijn Simyo. Vervolgens heb ik per Twitter een vraag gesteld. Het gesprek wat daaruit voorkwam is hier te vinden.
De instellingen van het toestel lijken goed te staan. Ik kan gewoon SMSjes sturen naar andere en die komen ook aan. Het lijkt specifiek bij dit nummer fout te gaan.
Overigens vragen jullie mij toch wel héél veel verificatie vragen op twitter. Telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en een tweet later ook nog om de eerste drie cijfers van mijn bankrekening en email adres. Ik vind de eerste 3 prima, maar eerst 3 cijfers van mijn bankrekening gaat mij wel een beetje ver hoor. Daarom post ik maar via het forum, dan is het ook makkelijker om het hele verhaal in één stuk te vertellen, want een tweet is maar 140 tekens.
Groet,
Greet Brouwer
PS. @andere meehelpende klanten: Ik heb veel ervaren hulp in de buurt en ook via twitter zijn de basis dingen al bevraagd en bekeken. Dus ik verzoek vriendelijk om dit aan de Simyo moderatoren over te laten.
PSS: Nu ik erover nadenk heb ik dit ook al eerder gehad naar een van mijn zoons SMSen. Zelfs toen hij naast mij zat kon kwamen SMSjes NIET aan, terwijl hij van mijn man en andere zoon wel SMSjes op dat moment kon ontvangen. Heel irritant!
Beste antwoord door GreetBrouwer
Bekijk originele reactie