.

Beantwoord

Geen controle bericht NL-alert

  • 4 February 2013
  • 1 reactie
  • 408 Bekeken

Badge
Helaas mijn vorige topic in de verkeerde rubriek geplaatst sorry en neem aan dat het zo nu goed is.
Het gaat om het volgende.
ik ben nieuw op dit forum, ook al ben ik al jaren als prepaid gebruiker een trouwe klant van Simyo.
Toch heb ik nu de volgende vraag, namelijk over NL-alert.
Hedenmorgen heb ik mijn oude Nokia mobiel volgens de richtlijnen van NL alert ingesteld om deze berichten te kunnen ontvangen.
Mijn mobiel stond tussen de ondersteunde mobieltjes, dus dacht ik waarom dan niet.
Om 12:00 moest er dan een eerste controle bericht via sms op mijn mobiel verschijnen, gelijk met het alarm buiten.
Helaas maar ik kreeg geen bericht. Ook mijn vrouw, die eveneens een gebruiker is van Simyo, en  welke een nieuwere mobiel heeft als ik, kreeg geen controle bericht via de sms.
Dus toch maar even bij veel gestelde vragen gekeken op de site van NL-alert. Hier zag ik dat alle aanbieders van mobiele telefonie in Nederland dit ondersteunen. Behalve een twee tal aanbieders waaronder Vodafoon . Op onze site van Simyo kom ik hierover geen info tegen, of ik moet dit over het hooft hebben gezien. Daarom mijn vraag, kan iemand mijn vertellen of Simyo NL-alert ondersteund ? Ik zou dit toch wel graag willen weten.
Bijvoorbaat mijn dank hiervoor !
icon

Beste antwoord door Alex 5 February 2013, 14:14

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Johan54,

Je vraag wordt ook hier besproken. Ik zal dit topic daarom sluiten.

Groetjes,

Alex