.

Beantwoord

Smsjes ontvangen/versturen

  • 29 July 2012
  • 5 reacties
  • 1015 Bekeken

Badge
Sinds gisteren 28/07 worden mijn smsjes niet meer verzonden en kan ook geen smsjes ontvangen,
ik krijg de melding; wanneer de service weer beschikbaar is worden ze verzonden. 
Hebben meer mensen hier last van (de smsjes blijven op 'verzenden' staan.
Graag reactie.
Groetjes
icon

Beste antwoord door Natascha 30 July 2012, 10:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ja, ik ook, maar 't rare is dat ik dat alleen ''lijk'' te krijgen wanneer 't een langer sms bericht is, of als ik een foto of zo mee wil zenden, ik snap er ook niks van.
Badge +6
Sinds gisteren 28/07 worden mijn smsjes niet meer verzonden en kan ook geen smsjes ontvangen,
ik krijg de melding; wanneer de service weer beschikbaar is worden ze verzonden. 
Hebben meer mensen hier last van (de smsjes blijven op 'verzenden' staan.
Graag reactie.
Groetjes


Beste Jackie1962,

Welkom op het forum!
Kan je in je toestel het onderstaande controleren en mij laten weten wat je bevindingen zijn:
Controleer in menu 'Berichten' of het type, protocol of formaat bericht ingesteld staat op één van de volgende waarden: Tekst, SMS of Standaard.

Het kan zijn dat de outbox of verzonden berichten in het toestel (of op de sim) vol is. Oude opgeslagen berichten moeten op tijd worden gewist.
Badge +6
Ja, ik ook, maar 't rare is dat ik dat alleen ''lijk'' te krijgen wanneer 't een langer sms bericht is, of als ik een foto of zo mee wil zenden, ik snap er ook niks van.

Beste Rob66682,
Welkom op het forum!
Wanneer je een foto wilt versturen met je toestel dan ga je MMS versturen. Heb je je toestel al ingesteld voor het versturen van een MMS?
Hallo,

Ik kan geen SMS  meer versturen, krijg iedere keer verzenden mislukt te zien.
Waar kan dat aan liggen.
Mijn box is niet vol.
Badge +6
Hallo,

Ik kan geen SMS  meer versturen, krijg iedere keer verzenden mislukt te zien.
Waar kan dat aan liggen.
Mijn box is niet vol.


Beste Atomium,

Welkom op het forum!
Controleer of het nummer van de SMS berichtencentrale (correct) is ingesteld. Het juiste nummer is +31653131313
Controleer in menu 'Berichten' of het type, protocol of formaat bericht ingesteld staat op één van de volgende waarden: Tekst, SMS of Standaard.
Het kan ook zijn dat de outbox/verzonden items in het toestel (of op de sim) vol is.

Reageer