.

Vraag

simyo heeft sms problemen

  • 11 December 2012
  • 8 reacties
  • 358 Bekeken

Badge
Het valt me op dat als ik een sms naar "612345" etc... dus begint met een "6" mijn smsjes NIET worden verstuurd maar met "+316" wel??? De pest is dat Android ze automatisch verstuurd naar "6" en dan de rest van het nummer. De "0" voor de 6 wordt gestript. Hoe kan ik dit oplossen???

mvg, Henk van Dijk

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Waarom "Simyo heeft sms probleem" ?

Lijkt me meer iets van jouw toestel o.i.d.

Wat voor merk / type toestel heb je? Wellicht kan iemand je dan een tip geven.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi henkvandijk2,

Ervaar je dit als je de cijfers handmatig invoert of wanneer je iemand uit je contactenlijst selecteert?

Groetjes,

Alex
Badge
Hey de leon, het is een HTC One V met Android 4.0.3. Ik kan er (nog steeds) niet mee internetten en heb problemen met sms versturen??? De sms moet op "+316" (NL-code + 6) staan, dat doet hij wel. Verstuur ik het met 06, dan word de 0 gestripped en zie ik alleen 6 staan. De sms wordt dan niet verstuurd.

groet, Henk

overigens lopen er meer vragen van mij op dit formum ivm de instellingen van internet. Dat doet dus ook niet.

Waarom "Simyo heeft sms probleem" ?

Lijkt me meer iets van jouw toestel o.i.d.

Wat voor merk / type toestel heb je? Wellicht kan iemand je dan een tip geven.
Badge +6
Hey de leon, het is een HTC One V met Android 4.0.3. Ik kan er (nog steeds) niet mee internetten en heb problemen met sms versturen??? De sms moet op "+316" (NL-code + 6) staan, dat doet hij wel. Verstuur ik het met 06, dan word de 0 gestripped en zie ik alleen 6 staan. De sms wordt dan niet verstuurd.

groet, Henk

overigens lopen er meer vragen van mij op dit formum ivm de instellingen van internet. Dat doet dus ook niet.


Hoi Henkvandijk2,

Wij raden je contact op te nemen met Anroid zelf. Het probleem die hebt is een toestel gerelateerd probleem en geen netwerk probleem.
Helaas kunnen wij je hier niet mee helpen.
Reputatie 7
Badge +9
2 Collega's van mij hebben ook een HTC one V (dacht ik......da's het nadeel bij die Androïd toestellen....zoveel types...voordat je het weet wéér een nieuw type bij de 500 die er al waren, niet bij te houden...Samsung is er een meester in...sorry luitjes, ik sla ff door ;)) Ik zal eens even bij hen informeren naar dit 'probleem'.
Reputatie 4
Badge +8
.sorry luitjes,


Broer van tante Lien?
Oh nee, broer van mij!:p
Reputatie 5
Badge +10
2 Collega's van mij hebben ook een HTC one V (dacht ik......da's het nadeel bij die Androïd toestellen....zoveel types...voordat je het weet wéér een nieuw type bij de 500 die er al waren, niet bij te houden...Samsung is er een meester in...sorry luitjes, ik sla ff door ;)) Ik zal eens even bij hen informeren naar dit 'probleem'.

Ben benieuwd wat daar uit komt. Als het mogelijk is om ook de software versie van Android te achterhalen dan zou dat heel mooi zijn.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Ben benieuwd wat daar uit komt. Als het mogelijk is om ook de software versie van Android te achterhalen dan zou dat heel mooi zijn.

Groetjes,

Alex


Had het beetje druk op het werk.....helemaal vergeten te vagen.  :eek:

Reageer