.

Beantwoord

Ontvang continue dezelfde sms'jes

  • 2 January 2014
  • 8 reacties
  • 1765 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
ik weet niet hoe het kan of wat ik verkeerd doe maar ik word langzamerhand schijtziek van die tig smsjes per dag over instellingen van mijn voicemail.
bla bla toegangscode bla bla bla staat er in. ik heb mijn voicemail maar weer uitgezet maar ook dit helpt niet.. elke 5 min zon sms met iets wat ik al weet gaat echt je strot uithangen 🙂 . wie kan me helpen.. ik heb trouwens alles op mijn samsung star uit gezet maar dat helpt ook niet..

gr mama 😉
icon

Beste antwoord door Natascha 3 January 2014, 16:11

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +6
ik weet niet hoe het kan of wat ik verkeerd doe maar ik word langzamerhand schijtziek van die tig smsjes per dag over instellingen van mijn voicemail.
bla bla toegangscode bla bla bla staat er in. ik heb mijn voicemail maar weer uitgezet maar ook dit helpt niet.. elke 5 min zon sms met iets wat ik al weet gaat echt je strot uithangen 🙂 . wie kan me helpen.. ik heb trouwens alles op mijn samsung star uit gezet maar dat helpt ook niet..

gr mama ;)


Hoi Mama,

Heb je al geprobeerd om je simkaart in een ander toestel geplaatst? Wanneer je het sms'je nog een keer ontvangt dan verwijder je de sms en daarna kan je de simkaart terug plaatsen in je eigen toestel. Kan je laten weten of dit de oplossing is geweest?
Badge
hoi natascha,

waaremmpel! na 2x proberen te wisselen van telefoon is het tot nu toe nog goed:o  ik hou mijn vingers wel gekruist haha want telkens als ik nu een sms krijg denk ik pffff en is het een ander :p ik dank u hartelijk voor deze tip en zal hem zeker onthouden voor een eventuele volgende x maar ik hoop natuurlijk van harte dat het nooooit meer voorkomt ;)  (wel nog ff vraagje: hoe verwijder ikzelf een topic?? dat kon ik niet vinden en anders mag u ze ook allebei wel verwijderen)

groetjes mama en nogmaals hartelijk dank
Reputatie 7
De ervaring leert dat voor de lering ende vermaak in principe topics nimmer worden verwijderd van een forum tenzij er natuurlijk sprake is van dermate grove uitingen dat dit als schokkend en/of aanstootgevend kan worden ervaren.

De aan jouw geboden oplossing kan een ander ook helpen als deze de zoekfunctie bnnen dit forum zou gebruiken en hierbij jouw topic zou vinden.
Badge +6
hoi natascha,

waaremmpel! na 2x proberen te wisselen van telefoon is het tot nu toe nog goed:o  ik hou mijn vingers wel gekruist haha want telkens als ik nu een sms krijg denk ik pffff en is het een ander :p ik dank u hartelijk voor deze tip en zal hem zeker onthouden voor een eventuele volgende x maar ik hoop natuurlijk van harte dat het nooooit meer voorkomt ;)  (wel nog ff vraagje: hoe verwijder ikzelf een topic?? dat kon ik niet vinden en anders mag u ze ook allebei wel verwijderen)

groetjes mama en nogmaals hartelijk dank


Hoi Mamma,

Fijn dat mijn tip je heeft geholpen. Zoals RicoK aangeeft verwijderen wij niet zomaar topics tenzij het dubbele topics zijn.
Mijn tip die jou heeft geholpen kan andere forumleden ook helpen 🙂.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.
Badge
Waarom moet dat zo???
ik bedoel hoe werkt dat dan?
waarom moet ie er uit om het gebeuren te stoppen?
Badge +6
Waarom moet dat zo???
ik bedoel hoe werkt dat dan?
waarom moet ie er uit om het gebeuren te stoppen?


Hoi Brig,

Wanneer je 1 sms continue ontvangt dan geeft je toestel niet door aan het netwerk dat je de sms al hebt ontvangen.
Door je simkaart in een ander toestel te plaatsen en dan de sms te verwijderen wanneer je de hebt ontvangen zorgt ervoor dat je sms niet meer ontvangt wanneer je de simkaart weer terug plaatst in je toestel.
Badge
HA HA ! ik snap hem !
Badge +6
HA HA ! ik snap hem !

Hoi Brig,

Dat is fijn dat je mijn uitleg duidelijk was 🙂.

Reageer