.

Beantwoord

Hoe kan ik ongewenste smsjes van 7330 uitzetten?

  • 14 March 2015
  • 9 reacties
  • 383 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Beste,

Ik heb deze week 2 keer een sms mogen ontvangen van het nummer 7330 met de volgende inhoud;

-   'Gaat alles goed met je? zal ik nog eens proberen mijn nummer naar je toe te sturen? xx'

-    'lieverd, mag ik je nog even storen? ik wil je nog iets belangrijks vragen? heb je even tijd? x'


Nu hoop ik dat er voor het ontvangen van deze berichten geen kosten worden gerekend. Deze sms'jes zijn ongevraagd ontvangen en ik heb mij voor deze dienst dan ook niet aangemeld. Is er een mogelijkheid om dit soort diensten te blokkeren, want ik zit niet op deze onzin te wachten.

Met vriendelijke groet,

Ralph
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 March 2015, 08:31

Bekijk originele reactie

9 reacties

Hoi pvm (Ralph).

Probeer eerst eens www.payinfo.nl of dat jou helpt 

Groet,
Friesian

Laat ff weten of dat helpt
Hoi Frieslan,

Ik heb via de gegeven site het nummer geblokkeerd voor sms-diensten. Nu even afwachten de komende dagen of het heeft geholpen. Bedankt voor je reactie.

Groet,

Ralph
Anyplace anywhere anytime. (Voor al diegene die het nog nie kent :D:D)
Met dank aan Nena en Kim Wilde.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi pvm, welkom op ons forum :)

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Sms&mms.

Goed dat je de raad van Friesian opgevolgd hebt!
Er zijn gelukkig ook geen kosten in rekening gebracht voor het ontvangen van deze smsjes. Betaalde sms diensten zijn standaard geblokkeerd bij Simyo, dus áls er kosten gerekend wouden worden, waren ze al niet bij je binnen gekomen.
Dit alles doet me er een beetje aan denken dat jouw nummer misschien in het verleden -voor jij het in gebruik had- ooit aangemeld is geweest bij deze dienst.
Beetje flauw dus als ze jou op deze manier proberen uit te lokken.

Laat je nog wel even weten of je registratie op payinfo werkelijk heeft geholpen?
Bedankt voor het antwoord!

Ik denk dat het aanmelden mij heeft geholpen. Ik heb tot nu toe geen sms'jes meer van deze dienst ontvangen.
Ik was helaas te voorbarig. Ik krijg er zojuist weer één binnen.

'lieverd, ben je daar? heb je misschien even tijd? ik wil je nog iets belangrijks vragen? wil je het weten? x'

Weer van het nummer 7330.

Kan dit nummer niet vanuit Simyo geblokkeerd worden?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi pvm,

Wat vervelend datje nog steeds de smsjes ontvangt.:( Heb je bij payinfo zowel 'inzien & opzeggen' als 'blokkeren' gevolgd? Zou je dit nog eens beide willen volgen?

Bij Simyo zijn betaalde smsdiensten geblokkeerd. Er worden bij jou ook geen kosten in rekening gebracht. Kun jij eens proberen om de opties van consuwijzer door te nemen?

Kun je mij laten weten of het is gelukt?
Ik had inderdaad niet gekeken bij 'inzien & opzeggen'. Daar stond ook niet bij dat ik een betaalde sms dienst abbo had. Ik heb gezocht op 7330 en aangegeven dat ik geen sms'jes meer wens te ontvangen. Het verzoek is in behandeling genomen.

Nu even afwachten.

Bedankt!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi pvm,

Graag gedaan en dankjewel voor je terugkoppeling:D Wil je ons op de hoogte houden of het nog een keer gebeurt?

Reageer