.

Beantwoord

Betaalde sms-diensten, ben ik hier voor aangemeld?

  • 4 May 2015
  • 1 reactie
  • 327 Bekeken

Badge
Geachte heer/mevrouw,
Op m'n tablet zocht ik naar gratis apps. en was per abuis terecht gekomen op een site van Echovox. In de veronderstelling dat de apps. gratis waren bleek dat niet het geval.
'k Kreeg op m'n Mobiel een SMS van Echovox waar ik het volgende op Nummer: 3555 kon bevestigen: OK of STOP. Ik gaf STOP aan en verzond het bericht. Toen kreeg ik een melding dat verzenden NIET kon vanwege de blokkering van dit nummer. Toen kreeg ik echt door dat het SMS Betaaldiensten was, die ik inderdaad een aantal jaren geleden heb geblokkeerd.
Mijn vraag: Loop ik nu gevaar alsnog 'klant' te zijn van SMS Betaaldiensten? Dat moet dus niet!
Het is voor mij namelijk veel te duur.
Vriendelijk groetend,
D.A. Holtkamp
icon

Beste antwoord door Naomi 6 May 2015, 17:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Kampen202, welkom op het Simyo forum!

Goed dat je het navraagt. Ik zie gelukkig niet staan dat je betaalde sms'jes hebt ontvangen 😳 Het lijkt erop dat je niet bent aangemeld voor zo'n betaalde sms-dienst.

Voor de zekerheid heb ik een blokkade op je aansluiting gezet voor betaalde sms-diensten. Wil je je telefoon eenmalig uit en weer aanzetten? Je simkaart gaat zich dan aanmelden met de nieuwe instellingen.

Je kunt daarnaast ook voor de zekerheid je afmelden voor een specifieke dienst via http://www.payinfo.nl/.

Geef je door of het lukt? 🙂

Reageer