Op het forum heb ik gelezen dat dit het telefoonnummer van de Simyo berichtencentrale is en dat je dit nummer op je factuur te zien krijgt indien:
- je een sms verstuurd naar een verkeerd nummer
- je verstuurde sms niet binnen 72 uur kan worden afgeleverd
- je een sms verstuurd vanuit het buitenland
Nu ben ik er heel erg zeker van dat ik geen 130+ berichten heb verstuurd toen ik in het buitenland zat. Wellicht dat er in die periode één of twee smsjes zijn verstuurd die niet binnen 72 uur zijn aangekomen en heel misschien heb ik één of twee smsjes verstuurd naar een verkeerd nummer. Hoe dan ook: ik heb geen 130+ berichten verstuurd toen ik in Rusland, Oekraine, Polen en Duitsland was.
Als u mijn factuur bekijkt, zit u overigens dat er een heleboel van deze smsjes vlak na elkaar verstuurd zijn. Op 14-09-2012 zijn er berichten verstuurd vanaf 03:53 uur t/m 04:32 uur en vanaf 11:24 uur t/m 12:35 uur. In totaal gaat het om 110 smsjes (=55,- euro)
Wilt u mijn factuur rectificeren en het te veel betaalde bedrag crediteren?
Alvast bedankt, met vriendelijke groet,
Egbert Pot
Beste antwoord door Arie
Bekijk originele reactie