.

Beantwoord

Zowel Pin- en PUK-code werken niet. Wat moet ik nu doen?

  • 31 October 2015
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Ik heb de goede pincode ingevoerd maar na drie pogingen geblokkeerd. Ik heb nooit mijn pincode gewijzigd. Vervolgens de pukcode ingevoerd maar ook die wordt geweigerd nadat ik een nieuwe pincode heb ingevoerd (2x bestaande pincode, 2x nieuwe pincode ingevoerd). Ik heb nog zes pogingen te gaan. Wat gaat er mis. Zowel pin- als pukcode van mijnsimyo.nl gehaald.
icon

Beste antwoord door Angela 2 November 2015, 15:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi J1972,

De pin- en PUK-code die op mijn Simyo staan, horen natuurlijk gewoon te werken. Erg vervelend dat dit nu niet het geval is.

Ik wil je op dit moment aanraden om jouw simkaart in een andere telefoon te plaatsen. Als je dan jouw simkaart ontgrendeld met de PUK-code, kun je daarna een nieuwe pincode aanmaken. Als je de simkaart vervolgens in jouw eigen telefoon plaatst, zou het gewoon met jouw nieuw ingestelde pincode moeten werken.

Het wil wel eens voorkomen dat sommige telefoons de PUK-code niet accepteren waardoor jij dus ook geen nieuwe pincode kunt instellen. Laat je mij weten of dit gelukt is?

Groetjes,
Angela
Het hielp! Dankjewel!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi J1972,

Top, graag gedaan 🙂 Dankjewel dat je het ons laat weten.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden op het forum 😃

Reageer