Geachte, zojuist heb ik een nano SIM besteld. Hoe weet ik of de bestelling bij u is aangekomen. Ik heb namelijk geen bevestiging ontvangen.
(geen email, SMS bericht oid)
Graag uw reactie, alvast dank!
Bladzijde 1 / 1
Aanvulling: er is ook nog geen 5 euro afgeschreven van mijn beltegoed....?
Graag z.s.m. uw reactie, ik had de nieuwe SIM graag z.s.m., alvast dank!
Graag z.s.m. uw reactie, ik had de nieuwe SIM graag z.s.m., alvast dank!
Hoi LvB, welkom op het Simyo forum :)
Op dit moment word er inderdaad geen bevestiging gestuurd van een vervangende simkaart.
Daarom heb ik je gegevens even gecheckt en jawel; je hebt je nano simkaart besteld en hij is vandaag verstuurd :)
Met een beetje geluk heb je 'm morgen al in huis! De 5 zal vandaag of morgen ook van je beltegoed worden gehaald.
Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?
Op dit moment word er inderdaad geen bevestiging gestuurd van een vervangende simkaart.
Daarom heb ik je gegevens even gecheckt en jawel; je hebt je nano simkaart besteld en hij is vandaag verstuurd :)
Met een beetje geluk heb je 'm morgen al in huis! De 5 zal vandaag of morgen ook van je beltegoed worden gehaald.
Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.