Hallo,
Ik heb daarnet een vervanging voor mijn simkaart aangevraagd omdat ik dacht dat ik deze kwijt was geraakt, maar heb hem teruggevonden. Wordt deze nu echter automatisch geblokkeerd bij aanvragen vervangende simkaart? zoja, kan ik deze vervanging nog annuleren?
Bladzijde 1 / 1
De vervangende blokkeert pas je huidige op het moment dat je de vervangende hebt geactiveerd. Dat activeren kan pas als je de simkaart in huis hebt. Annuleren is in de regel helaas niet mogelijk, wellicht als je z.s.m. met 1200 belt dat je een kans hebt. Een garantie geef ik je echter niet.
Naja, beetje te laat nu helaas, maar ach, het is maar 5 euro, prijs die ik betaal voor verstrooidheid.
Thanks anyway!
Thanks anyway!
Hoi Rob Notosaurus,
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat je onnodig een vervangende simkaart hebt aangevraagd. Helaas kan ik deze bestelling niet meer annuleren.
Zoals Raytje aangaf, blokkeren wij de oude simkaart pas nadat je de nieuwe hebt geactiveerd. Als je niks doet, blijf je huidige simkaart actief. De vervangende simkaart kun je dus als reserve bewaren, totdat je hem wel nodig hebt :D
Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Sean
@Raytje bedankt!
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat je onnodig een vervangende simkaart hebt aangevraagd. Helaas kan ik deze bestelling niet meer annuleren.
Zoals Raytje aangaf, blokkeren wij de oude simkaart pas nadat je de nieuwe hebt geactiveerd. Als je niks doet, blijf je huidige simkaart actief. De vervangende simkaart kun je dus als reserve bewaren, totdat je hem wel nodig hebt :D
Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Sean
@Raytje bedankt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.