Skip to main content
Kunt u mijn simkaart deblokkeren?
Je kunt ondanks de blokkade niet bellen met het gratis 1200 (klantenservice)?



Hier kan het namelijk een werkdag duren voor je reactie krijgt van een moderator.
OK, ik heb gebeld en het probleem wordt opgelost.

Bedankt voor uw snelle reactie.
Graag gedaan 🙂
Hoi bouw,



Fijn dat je inmiddels hebt gebeld met de telefonische klantenservice en dat het wordt opgelost. Volgens mijn gegevens is je simkaart al helemaal actief, dus ik ga er vanuit dat je weer kunt bellen! Kun je dat bevestigen?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Raytje. In geval van (de)blokkade is de beller altijd sneller!
Hi,



Mijn simkaart is geblokkeerd, en ik kan dus ook de klantenservice niet bellen. Ik wil de simkaart graag zsm laten deblokkeren. Kan iemand van Simyo mij laten weten ik dit snel kan oplossen?
Hoi Miepke,



Zoals je hierboven in het topic kunt lezen, hoor je wel gewoon de klantenservice te kunnen bellen als de simkaart is geblokkeerd. Zo te zien is er iets anders aan de hand, want ik zie dat je inmiddels al bent geholpen door mijn collega's op Twitter.



Laat je ons weten of je inmiddels weer bereikbaar bent?



Groetjes, Tiury
Hi Tiury, het probleem lijkt verholpen en ik denk dan ook dat het aan het toestel heeft gelegen. Ik weet niet wat de oorzaak van het probleem was, maar goed, ik ben blij dat het opgelost is. Bedankt voor het informeren., groetjes Miep
Hoi Miepke,



Hartstikke bedankt dat je laat weten dat het nu is opgelost 🙂. Dan kunnen wij allemaal met een gerust hart het weekend in strakjes! Mocht er nog iets zijn, zie ik je natuurlijk graag weer terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury

Reageer