Skip to main content
Hoi ik heb dit weekend een nieuwe sim-kaart aangevraagd omdat mijn oude gestolen is. Nu zag ik net dat ik mijn adres nog niet gewijzigd had na verhuizing. Hoe kan ik na gaan of de sim-kaart al verzonden is? Of naar het juiste adres verzonden wordt?

Ik hoor het graag.
Hoi Lvanes,



Welkom op ons forum:)



Wat vervelend dat je simkaart gestolen is. Ik heb je gegevens er even op nageslagen. Je was helaas te laat met het wijzigen van je adres via Mijn Simyo. De simkaart is al richting je oude adres gestuurd. Heb je de mogelijkheid om je simkaart daar op te halen?



Als dat niet lukt, kun je nogmaals een vervangende simkaart bestellen. Let er dan wel op dat je de simkaart 2x zal moeten activeren. Jouw aansluiting zal de simkaarten namelijk in de bestelde volgorde activeren. Bij de 2e activatie wordt je 2e simkaart geactiveerd en kun je daarmee aan de slag:)



Kun je me laten weten of het gaat lukken?
Hoi Ruud,

Bedankt voor je reactie.

Ik denk dat het lastig wordt mijn sim kaart bij mijn oude adres op te halen.

Ik zal dus een nieuwe bestellen.

Begrijp ik het goed als dit betekent dat ik dan de simkaart die naar mijn oude adres gestuurd is (die ik dus niet in mijn bezit heb) moet activeren, deactiveren en dan de simkaart die ik als het goed is wel zal ontvangen dan kan activeren?



Groeten,



Larissa van Es
Hoi Lvanes,



-Ruud bedoelt dat je de simkaart die je nu op je nieuw adres krijgt 2 keer dient te activeren.

Klikt een beetje raar inderdaad, maar vanwege de ontbrekende simkaart en een technische onvolkomenheid is het niet anders.

Dus simkaart activeren, en een minuutje later gewoon wéér activeren 😉

Reageer