.

Beantwoord

Welke simkaart past er in een Samsung Galaxy S II Plus

  • 18 August 2013
  • 6 reacties
  • 7998 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hoi,

Ik heb onlangs een Samsung Galaxy S 2 Plus gekocht en een sim only abonnement bij Simyo gestart.
De simkaart die ik daarbij ontvangen heb is een micro-sim. Toen ik hem in mijn telefoon wilde doen, lukt dit niet.
Past er uberhaupt een micro-sim in een een Galaxy S 2 Plus? Zo ja, Waar??
icon

Beste antwoord door MartijnR 19 August 2013, 17:04

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Als het goed is heb je een duo simkaart ontvangen. Dit is een simkaart en micro simkaart in een. Je kunt de rand er omheen weghalen en dan heb je een micro simkaart. Boven de batterij en onder de camera kun je vanaf links naar rechts je simkaart plaatsen. Dus geen micro simkaart.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

De simkaart die ik daarbij ontvangen heb is een micro-sim.


Dit lijkt me inderdaad sterk. Je ontvangt altijd een combisim. Deze (normale formaat) simkaart zou moeten passen. Of heb je die microsim er soms uitgedrukt?
Badge +6
Hoi,

Ik heb onlangs een Samsung Galaxy S 2 Plus gekocht en een sim only abonnement bij Simyo gestart.
De simkaart die ik daarbij ontvangen heb is een micro-sim. Toen ik hem in mijn telefoon wilde doen, lukt dit niet.
Past er uberhaupt een micro-sim in een een Galaxy S 2 Plus? Zo ja, Waar??


Hoi Jules,

Welkom op het forum!
Volgens GSMarena.com gaat er een micro simkaart in je toestel. Ik raad je aan je de handleiding van je toestel hiervoor te raadplegen.
Mocht je er niet uitkomen wellicht kan een medewerker uit een telefoonwinkel je hiermee helpen.

@ Martijn® & De Leon bedankt voor het meedenken.
Reputatie 3
Badge +9
In de Galaxy S plus gaat een gewone simkaart en geen micro simkaart. Ik heb zelf de Galaxy S plus gehad namelijk. Ook hier staat dit aangegeven.
http://www.tritel.nl/type-simkaart-per-toestel
Reputatie 7
Badge +9
Uhm....je probeert toch niet toevallig de simkaart in het micro SD kaart geheugenslot te douwen toch? 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jules

Er moet inderdaad een normale simkaart in de Samsung Galaxy SII Plus. Het antwoord van Natascha is dus helaas niet correct. Je hebt inderdaad een combisimkaart ontvangen bij je bestelling. Is deze bij jou nog intact?

Anders zou je ook een simhoesje bij een telefoonwinkel kunnen halen. Dan kun je de micro sim daar in stoppen en fungeert de sim gewoon als het normale formaat.

Heb je wat aan deze informatie gehad?

Groetjes,

Alex

Reageer