.

Beantwoord

Welke simkaart gaat er in mijn Samsung Galaxy S7?

  • 12 March 2016
  • 2 reacties
  • 45205 Bekeken

Badge
Is de simkaart voor de nieuwe Samsung S7 edge dezelfde als die voor mijn huidige telefoon de samsung GT-I8190 mini?
icon

Beste antwoord door Ray 12 March 2016, 12:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Nee in de S7 (edge) gaat een nano simkaart, je hebt nu een micro simkaart als het goed is. De vraag is alleen hoe oud is die simkaart? Misschien dat je het Nano gedeelte eruit kan drukken? Anders kun je die bestellen op je Mijn Simyo onder instellingen en dan simkaart (vervangende simkaart aanvragen). Kosten zijn 5 euro.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi GerardK,

Welkom op het Simyo Forum.

Wauw, een upgrade waar je u tegen zegt 😉 Gaaf dat je binnenkort de trotse eigenaar bent van de Samsung Galaxy S7.

Zoals je ziet heb ik het antwoord van Raytje gemarkeerd. Hij geeft namelijk het juiste antwoord 🙂 Jij gebruikt op dit moment een normale of een micro simkaart. In jouw nieuwe telefoon zal een nano simkaart moeten.

Helaas heb jij geen 3-in-1 simkaart en kun je dus geen nano simkaart uit jouw huidige simkaart drukken. Via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart, bestel je een 3-in-1 simkaart. Binnen 3 werkdagen zal je deze in huis hebben. Laat je het weten of je hier nog vragen over hebt?

@Raytje, heel erg bedankt voor je antwoord :D

Groetjes,
Angela

Reageer