Skip to main content
Ik heb twee telefoons en heb 2 nieuwe simkaartjes aangevraagd en gekregen met natuurlijk de telefoonnummers er op.



Maar hoe weet ik nu welk simkaartje bij welke telefoon hoort. de brieven zijn exact het zelfde en de naam ook.



Omdat de telefoonnummers al actief zijn op de simkaart kan ik die niet zomaar registreren en activeren op de site.

of geeft de site dit aan als er iets niet klopt.
Kijk eens naar de simkaartnummer op simkaart en mijn Simyo, instellingen, simkaart.

Per inlog kom je aan gegevens.

Bij activatie sim 1 ontvang je pin en pukcode . Simkaartnummer staat er dan ook.

Vergeet niet eerst back-up van contacten...



Simkaart 2 zelfde verhaal.



Duidelijk?
Hi MJT,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat tof dat je niet één maar twee simkaarten besteld hebt 😃 Gaat het om Prepaid simkaarten of om Sim Only simkaarten? Prepaid simkaarten zijn inderdaad al geactiveerd. Zijn het Prepaid kaarten? Je kunt er dan achte komen welke simkaart bij welk telefoonnummer hoort, door in te loggen met één van de twee nummers. Dit doe je met de gegevens die je in de e-mail hebt ontvangen. Zodra je ingelogd bent met een nummer, kun je surfen naar Instellingen > Simkaart. Daar vind je het simkaartnummer terug. Het simkaartnummer vind je ook op de fysieke simkaart. Je hoeft ze nu nog alleen te matchen, en voilà!



Gaat het om Sim Only aansluitingen? Dan moeten de simkaarten nog geactiveerd worden. Ik raad je in dat geval aan om mij een privébericht toe te sturen met de 06-nummers. Ik vertel je dan welk nummer hoort bij welke aansluiting, zodat je het activeren succesvol kunt doen.



Laat je 't met weten?



@ Friesian, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer