ik heb 4 abonnementen afgesloten en de sims tegelijk thuis gekregen. Hoe weet ik bij welk nummer welke sim hoort ?
Ik had dat probleem ook. Daar heb je de hulp van een moderator voor nodig. Niet gelijk de moderator PM’en. Binnenkort neemt wel een moderator contact op met jou. Maar ik denk dat ze nu eerst oud en nieuw vieren dus het kan even duren
https://forum.simyo.nl/simkaart-en-esim-86/welke-sim-hoort-bij-welke-telefoon-46700
Bedankt voor je reactie
Â
Morgen gaan de nieuwe sim kaartjes in. Vermoed ook dat ze vrij hebben , denk dat het nummer ook snel genoeg bekend is als ie actief is en in de telefoon zit.
Maar we weten het t liefst al at eerder. :D
Â
Let wel op je kosten! Bellen met je tijdelijke nummer is buiten je bundel!
Hi ​
Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!
Je kunt mij hier inderdaad een privébericht voor sturen met de 06-nummers, persoonlijke gegevens en laatste 3 cijfers van de simkaartnummers. Ik vertel je dan welke simkaart hoort bij welk nummer.Â
Super bedankt voor je hulp! ​
Groetjes,
Roeqajja
ik heb 4 abonnementen afgesloten en de sims tegelijk thuis gekregen. Hoe weet ik bij welk nummer welke sim hoort ?
Ik neem aan dat de vier sims in vier verschillende enveloppen zaten. Dan is het simpel. Maar als je echt to gretig was dat je alles gelijk op één hoop hebt gegooid is MijnSimyo nog een tweede kans.
Of gewoon de sim in een toestel stoppen en dan bellen. Dan zie je het nummer.
Beste ​
CC: ​
​
en
​
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.